Bok-ikon til "minnebok-mappe"

Bok-ikon til "minnebok-mappe"

Innleggav rothaud » tor 07.02.2008 1:30

Vanskelig å skjønne utfra emne, og jeg er sikkert i helt feil forum, men shoot! :)

Bestemte meg for å skrive ned minner jeg holder på å glemme men som jeg ikke vil glemme. Eller noe sånt.. Dette begynte med at jeg husket noe jeg og en gammel venn gjorde for lenge siden, nå har han flyttet og jeg har ikke sett ham på lenge. Iallfall, fant ut at jeg hadde en mange slike minner som jeg hadde lyst til å skrive ned. Til nå har jeg skrevet dem i TextEdit og lagret dem i en mappe jeg har kalt Minnebok, enkelt og greit. Tror dette er noe jeg kommer til å gjøre mye på søvnløse netter, og fikk lyst til å gjøre litt mer ut av det.
I den anledning lurte jeg på om noen har forslag til mimre-bok-ikon ..?
Er selv helt blank på slikt, ante ikke engang hvordan jeg skulle skifte ikon i det hele tatt før jeg søkte rundt nå. Finner heller ingen som fenger, og å designe en selv er ganske uaktuelt, iogmed at mine evner på det området fortsatt er på Paint-nivå..
Det jeg ser etter er egentlig bare forslag til en logo til min private minnebok-mappe, ikke nødvendigvis noe fiksfakseri. Så egentlig vet jeg ikke selv hva jeg spør etter, jeg bare spør.. ;p
Mye unødvendig info der kanskje. :bitchin:

Klokken er over tolv!
Endelig 18 ! 8-)
Hurra for meg (8)

Brukerens avatar
medlem i 200 måneder
 

Re: Bok-ikon til "minnebok-mappe"

Innleggav riverguard » tor 07.02.2008 1:39

Kommer ikke på noe spesifikt, men sjekk ut iconfactory.com og macthemes2.net -- mye fint der. Og kanskje DeviantArt.

Brukerens avatar
medlem i 224 måneder
 


Returner til Illustrasjon



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]