Har noen et tips om firma som kan trykke min t-skjorte?

Re: Hvor trykke t skjorte??

Innleggav burns » søn 13.01.2008 23:08

ja den vil dekke hele rykken. er registrert som bruker ja, har egen butikk og alt det der.. lastet vel opp en png tror jeg... den ble godkjent ihverfall.

Brukerens avatar
medlem i 211 måneder
 

Re: Hvor trykke t skjorte??

Innleggav magal » søn 13.01.2008 23:13

du nevnte at du hadde brukt illustrator? Problemet er at du har lastet den opp som pikselgrafikk (tror jeg). Når du lagrer den i illustrator, lagre den som .eps. gjør også motivet mye større; 40 cm høyt kanskje? Da må du vente på godkjenning av vektorgrafikken, men motiver blir mye penere :) anbefaler deg å kun bruke vektorgrafikk og ikke pikselgrafikk da det gir mye bedre resultater..
medlem i 217 måneder
 

Re: Hvor trykke t skjorte??

Innleggav haartufs » man 14.01.2008 9:37

Magal, om han hadde lastet opp som pikselgrafikk hadde han ikke fått mulighet til sort t-skjorte (om ikke spreadshirt har endret noe siden jeg brukte det). Han ville heller ikke fått mail om at designet var for innviklet. Det bildet han lastet opp var nok bare for å illustrere hvordan bildet så ut og ikke det som skulle til trykk.
Jeg har forresten fortsatt tro på at en liten tweaking av bezier kurvene vil føre til at designet blir godkjent.

Brukerens avatar
medlem i 218 måneder
 

Re: Hvor trykke t skjorte??

Innleggav magal » man 14.01.2008 10:54

haartufs skrev:Magal, om han hadde lastet opp som pikselgrafikk hadde han ikke fått mulighet til sort t-skjorte (om ikke spreadshirt har endret noe siden jeg brukte det). Han ville heller ikke fått mail om at designet var for innviklet. Det bildet han lastet opp var nok bare for å illustrere hvordan bildet så ut og ikke det som skulle til trykk.
Jeg har forresten fortsatt tro på at en liten tweaking av bezier kurvene vil føre til at designet blir godkjent.

det er nettopp derfor jeg har spurt gjentatte ganger hvilket format han brukte :) Nå vet jeg ikke hvilken størrelse han lastet opp i, men hvis motivet kun er 10 cm eller lignende, er det nok mer enn nok å lage det 4 ganger større, siden han skal ha det på hele ryggen..
medlem i 217 måneder
 

Forrige

Returner til Illustrasjon



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]