Klistremerker

Klistremerker

Innleggav vernon » fre 07.12.2007 11:13

Beklager viss dette er feil forum.

Jeg har nettopp kjøpt en fjernstyrt båt til min nevø i julepressang. I den annledning vil jeg gjerne lage noen klistremerker som som han kan ha på båten. F. eks Petter Racing Team osv.
Har aldri laget noen klistremerker før så lurte på om man kan kjøpe noe man kan printe eller lignende. ville satt pris på om noen kunne gi litt info ang. litt hjemme snekring av klistremerker. Min nevø er bare 8 år så han er ikke så kresen.
medlem i 195 måneder
 

Re: Klistremerker

Innleggav Lillewill » fre 07.12.2007 11:32

Finnes sikkert noen klistremerke som du kan kjøpe på clasohlson/binders som tåler litt vann. Ikke bruk blekkskriver da fargen flyter utover. Eller stikk innom Allkopi for å få printet klistremerkene der…

Brukerens avatar
medlem i 229 måneder
 

Re: Klistremerker

Innleggav segrov » fre 07.12.2007 13:37

Du får også mange variasjoner av papir du kan skrive rett ut på som man kan printe rett på. Den største jobben med slikt papir, er å finne det som er best for skriveren din.

F.eks. har du en epson-skriver, vil jeg faktisk brukt orginalt epson-papir:
http://www.epson.com/cgi-bin/Store/Prod ... +%26+Media
http://www.epson.com/cgi-bin/Store/Prod ... +%26+Media

Lykke til:)
medlem i 248 måneder
 

Re: Klistremerker

Innleggav Lillewill » fre 07.12.2007 14:41

Bruk laserskriver – ikke blekk. Fargen "renner" av.

Brukerens avatar
medlem i 229 måneder
 

Re: Klistremerker

Innleggav ostlief » fre 23.05.2008 9:37

Hey!

Skal klistremerkene tåle vann, så er det kanskje best å få et trykkeri til å gjøre det? Jeg vet at Print24.no lager klistremerker, og de er billig. Hvis man bestiller en god del da. En kollega av meg har brukt deres klistremerker på brukt skiutstyr til utleie, og det har visst funket veldig bra. Ellers er det sinnsykt mange trykkerier "der ute". Bare å google så finner du noe.

Men du skal kanskje ikke ha så fryktelig mange, så da var kanskje Clas Ohlson et godt tips...
medlem i 189 måneder
 

Re: Klistremerker

Innleggav erikjostar » fre 23.05.2008 10:33

Hvis det er bare 1 stk, kan du kansje bestille fra firma som driver med digital printing. Da kan du be dem å print på pvc papir, med laser print.Da kan du kanskje spørre Punkt1.no som driver med den tror jeg.. Pleier å bestille pvc basert klistremerker fra Print24.no men vet ikke om de ta mindre opplag.
medlem i 190 måneder
 

Re: Klistremerker

Innleggav banderssen » tir 05.04.2011 8:19

Kanskje det er litt sent men jeg ville anbefale dette stedet hvor kan bestilles klistremerker. Anbefaler fordi at jeg fikk ca 20 kvm av forskjellige klistremerker 2 dager etter bestilling. Klistremerkene skal brukes på en båt og firmabil.
medlem i 155 måneder
 


Returner til Illustrasjon



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Ingen registrerte brukere