Leter etter feedback

Leter etter feedback

Innleggav ecolindo » man 21.07.2008 13:48

Heisann. Jeg leter etter feedback på min portfolionettside.

Den er lagd i flash, og leter hovedsaklig etter designmessig feedback, + report av bugs el. lignende.

sjekk http://www.kristianhaukland.com

Brukerens avatar
medlem i 210 måneder
 

Re: Leter etter feedback

Innleggav admin » man 21.07.2008 14:38

Teknisk
- Lett blanding av engelsk/norsk - du bør kanskje bestemme deg for ett språk?
- Musikken har du vel neppe lov til å legge ut på nett - rettigheter?
- Introside trengs ikke, går rett til forsiden

Personlig mening:
- Litt blasse farger
- Litt kjedelig, kunne vært mer spenstig siden dette er en portfolioside hvor du gjerne vil overbevise dine kunder/arbeidsgivere

.. ellers synes jeg det var et bra arbeid. Likte pingvinen under kunst :)

Administrator
Brukerens avatar
medlem i 227 måneder
 

Re: Leter etter feedback

Innleggav ecolindo » man 21.07.2008 15:20

takk skal du ha for feedback

teknisk
tenkte ikke på det med norsk/engelsk faktisk. Dette skal jeg fikse
musikken er jeg litt enig i. Jeg kan fjerne den totalt. har jo ikke skaffet rettigheter til den uansett. Vet samtidig at mange finner musikk på nettsider totalt uinteressant. Jeg bare tok den med fordi det er en fin sang som ikke forstyrrer så mye iforhold til surfingen.

introside er rett og slett med for å gjøre siden litt mer surfevennlig. Hovedsiden er litt stor og krevende, og kan derfor ta litt tid å dukke opp i forhold til introsiden som jeg har valgt. Det er derfor jeg har den der, slik at ting fungerer kjapt og greit med en gang.

grafisk.
jeg vet siden har litt blasse farger. Eller dvs. jeg har slitt litt med fargeprofiler (dvs.) vet ikke hvordan siden ser ut til deg, om du ser den riktig? Men siden har uansett en del blasse farger. Jeg har tenkt å oppgradere bakgrunnen til noe mer spenstig. Men er redd det kan ta fokus bort ifra innholdet. Og gjør ting litt vanskeligere for de med lav oppløsning. Nå vises siden perfekt med 800x600 oppløsning, men dersom jeg skulle hatt mye innhold ved siden av innholdet, så trengs det større oppløsning.

takk for tilbakemelding

Brukerens avatar
medlem i 210 måneder
 

Re: Leter etter feedback

Innleggav segrov » lør 02.08.2008 1:15

Bra at siden ser bra ut i 800x600px, men tenk på alle oss som ikke har den skjermstørrelsen? En nettside trenger en komposisjon som ser bra ut uavhengig i av skjermstørrelse...
medlem i 249 måneder
 


Returner til Flash / Silverlight



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]



cron