Style TinyMCEs image insert popup

Style TinyMCEs image insert popup

Innleggav espenhogbakk » tir 11.11.2008 11:02

Hei,

Jeg sitter å integrerer tinyMCE på et personlig prosjekt jeg driver med. Har fått TinyMCE til å fungere tilfredstillende, men jeg sliter litt med å integrere designet. Jeg vet jo f.eks at Wordpress har sin egne moddede versjon av TinyMCE. Jeg ønsker ikke å gå så langt, men jeg kunne i hvertfall tenkt meg å endre designet på den fæle image insert popupen.

Den ser i dag slik ut:
Bilde

Det er jo spesielt knappene jeg kunne tenkt meg å bytte ut. Noen som har gjort dette før? Jeg finner verken noe CSS eller bildefiler relatert til dette i den pakken man laster ned. Noen som har en ide?
medlem i 223 måneder
 

Re: Style TinyMCEs image insert popup

Innleggav segrov » tir 11.11.2008 12:09

Jeg fant billedfiler og CSS godt begravet i filstrukturen til tinyMC. Se i mappen som heter "themes/advanced/skins/default/img"

Det er flere slike mapper dypt nedi filstruktrukturen, så jeg vil anbefale deg å lete litt der, men det er veldig forvirrende plassering. :/
medlem i 249 måneder
 

Re: Style TinyMCEs image insert popup

Innleggav espenhogbakk » tir 11.11.2008 12:19

Se der ja, av en eller annen grunn leita jeg bare rundt i themes/simple mappen da jeg bruker simple layout, men den henter nok fra advanced ja når man legger til image knappen.

Tusen takk.
medlem i 223 måneder
 


Returner til CSS



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Ingen registrerte brukere