Bruk av Bootstrap sin navigasjon

Bruk av Bootstrap sin navigasjon

Innleggav casablanca » ons 15.10.2014 10:15

Jeg ønsker å lage en nettside og har bestemt meg for å bruke Bootstrap (evt. sammen med en passende mal) som et utgangspunkt.
Get Bootstrap sidene (bla. CSS siden) finnes en veldig fin "sidebar navigation" (se nedenfor) som fungerer akkurat slik jeg trenger den.
Bilde

Det finnes flere maler på samme nettsted man kan bruke for å lage sine egne nettsider, men så langt jeg ser inneholder ingen av dem den nevnte navigasjonen.
Er det noen som vet om dette fortsatt er greit å bruke (jeg finner ingen kontaktinformasjon til de som står bak Boostrap), eller har dere forslag om andre tilsvarende navigasjonsløsninger som er lov å bruke? Jeg har ikke kunnskap til å lage noe slikt fra bunnen av selv.
medlem i 220 måneder
 

Re: Bruk av Bootstrap sin navigasjon

Innleggav casablanca » fre 17.10.2014 14:42

OK, etter å ha oppdaget at dette heter "scrollable sidebar navigation" fant jeg et par alternativer: Bootstrap docs sidebar explained (demo) og ScrollNav JS.

Førstenvnte ligner mest på Bootstrap sin og har også undergrupper, men fungerer dessverre ikke lokalt (jeg klikket på "Download ZIP" knappen på høyre side her). Den jobber i det uendelige med "loading spices" uten at noe skjer videre.

ScrollNav JS derimot fungerer fint på egen maskin, men mangler undergrupper. Er det dette det står om "sub-sections" her?
medlem i 220 måneder
 


Returner til Webdesign



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Ingen registrerte brukere