Best anbefalt webutvikler

Best anbefalt webutvikler

Innleggav Lillianw83 » fre 08.02.2013 3:40

Å finne riktig og dyktig webutvikler er søren meg ikke enkelt.

Noen tips til forum eller websider hvor det kommer klart frem anbefalinger eller kåringer?

Hvem er norskes ledende webutviklere til eksempel?
medlem i 170 måneder
 

Re: Best anbefalt webutvikler

Innleggav Forth » fre 08.02.2013 19:07

da tror jeg du må definere "webutvikling" litt.

Et komplett nettsted består av mange fasetter og er laget av flere mennesker med ulik ekspertise. Så det å samle alt under et definisjon blir litt intetsigende egentlig :)

Brukerens avatar
medlem i 221 måneder
 

Re: Best anbefalt webutvikler

Innleggav Havers » lør 13.04.2013 17:45

Svarer selv om det er to måneder siden du lette etter svar.

Personlig vil jeg jo ha kunder, så jeg kaster ut meg selv - http://haversmedia.net/
Jeg vet det er mange kyndige utviklere på nett, og kan anbefalle "Jobbmarked"-kategorien på forum som norskwebforum.no og webforumet.no :)
medlem i 166 måneder
 

Re: Best anbefalt webutvikler

Innleggav Lillianw83 » ons 08.05.2013 7:12

Der var liksom ingen steder hvor man kan finne anbefalinger eller kåringer av webutviklere/designere som skreddersyr websider.
Heller ikke hvor de store designerene er? De som tar for seg avanserte og gode sider.
Riktignok så har vi mittanbud.no eller lignende - men det gav bare en masse ekstra arbeid for oss å sortere anbudene som kom for de varierte fra å være kr 10.000,- til kr 150.000,-

Så det ble til å satse på en lokal helt :P Tittet på noen referanser og satset på det.
Vi skal ha en svær og innovativ nettbutikk, og som webutviklerfirmaet sa så hadde de ikke sett dette gjort i norge tidligere. Og server fra one.com ble ei god løsning.

Jeg er spent på hvordan det blir.

Takk for svar uansett.
medlem i 170 måneder
 

Re: Best anbefalt webutvikler

Innleggav Havers » ons 26.06.2013 17:02

Bra det løste seg!

Må bare komme med kommentar om at "server fra one.com ble ei god løsning" - Tjenester fra one.com er aldri en god løsning i mine øyne. Jeg er ikke alene om å ha denne meningen. I den tid jeg brukte de kunne maks tjue brukere være koblet til databasen innenfor et tidsrom på en time (Det var hvertfall det feilmeldingen ga info om).

Personlig vil jeg anbefalle host1.no (aff-linke her) med rabattkode nff (15%).
medlem i 166 måneder
 


Returner til Webdesign



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]



cron