Hvordan oppdatere "gammel" iWeb side med ny HD?

Hvordan oppdatere "gammel" iWeb side med ny HD?

Innleggav Chinabun » fre 05.10.2012 10:26

Okay, helt teit overskrift men så novise som jeg er aner jeg ikke hva annet kalle det...

Saken er at Macen min krashet så til de grader i sommer på en lengre utenlandsreise og jeg måtte rett og slett skifte til ny HD.. Sammen med den gamle HDen mistet jeg jo ALT - og nå er jeg usikker hvordan jeg skal gå videre - mange applikasjoner og programmer som jeg brukte rutinemessig på vane er jo borte og jeg er litt "lost". Mye husker jeg ikke rett og slett heller...

Nå har jeg dog kommet hjem og fått installert iLife igjen (ville ikke kjøpe nytt når jeg hadde hjemme) og lastet ned kjøpte fonter og templates. MEN, hvordan får jeg lastet ned hjemmesiden min fra domenet og "inn i" iWeb igjen på denne nye HDen?

Ja dette trenger jeg da hjelp til siden jeg ikke er så ekstremt teknisk av meg :p


Takker!
medlem i 187 måneder
 

Re: Hvordan oppdatere "gammel" iWeb side med ny HD?

Innleggav Macini » fre 05.10.2012 18:19

Hvis du ikke har domain-filen, må du bite i det sure eplet og legge inn alt på nytt. Du kan ikke hente det fra nett og legge det inn i iWeb.

Brukerens avatar
medlem i 216 måneder
 

Hvordan oppdatere "gammel" iWeb side med ny HD?

Innleggav Chinabun » lør 06.10.2012 23:58

Det hadde vært syyyykt irriterende om det ikke viste seg at jeg mottok en ekstern HD med alle mine brukende gjenopprettede filer fra Ontrack Recovery i går! Der lå alt jeg trenger for å bare overføre inn i iWeb :) så glad nå. Må si det var verdt det å få bildene mine tilbake - men dyr affære ja :( får nå av blir det backups av backups!!!
medlem i 187 måneder
 

Re: Hvordan oppdatere "gammel" iWeb side med ny HD?

Innleggav Macini » søn 07.10.2012 10:41

Godt det ordnet seg!

Brukerens avatar
medlem i 216 måneder
 


Returner til Webdesign



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]