Nettbutikk med streaming av videokurs.

Nettbutikk med streaming av videokurs.

Innleggav Lillianw83 » lør 07.05.2011 8:18

Hei,

Firmaet jeg jobber med skal opprette nettside med videokurs til salgs gjennom streaming.
Videokursene består av en helt ny kunstmalingsteknikk som er så enkel at den kan tilrettelegges for barn ned i 2 år og passer godt til utviklingshemmende o.l.

Jeg har vært på leting i månedsvis etter webdesignere som kan ta på seg et slikt oppdrag. De jeg fant var bysant.no og mulig icecube.no

Hvorfor er det så få utviklere her? Noen som har gode tips eller som har erfaringer med sånt?

Er blitt informert om at siden vil koste fra kr 60.000,-

Nettsiden skal i teorien inneholde 20 til 30 videokurs på ca 30 min. - 50. min. Eller filmene kan deles opp i flere kapitler.
Betaling skjer via PayPal.
Siden skal ellers inneholde info om firmaet, billedgalleri for kunstnere som er med og kalender over kommende aktive kurs (hvor ønskede deltakere kan melde seg på).
Målet er at nettsiden strekker seg internatsjonalt, derfor være engelsk språkelig.

Selv har jeg skisset utseende på websiden, og føler den i sin enkelthet kan bli genial. Men, har enda ikke funnet noen som kan utvikle den for oss.

Setter stor pris på forlag og tilbakemeldinger!
medlem i 170 måneder
 

Re: Nettbutikk med streaming av videokurs.

Innleggav Kastnes » søn 15.05.2011 23:14

Hei

Dette prosjektet hørtes spennende ut.

Vi har nettopp fullført ett annet streamingoppdrag hos en kunde og har møtt masse utfordringer rundt dette men klarte å levere ett godt sluttprodukt.

Har gjerne lyst til å høre mer om dine tanker rundt dette.

Du kan kontakte meg på sondre.kastnes(at)motionwavemedia.no
Så skal vi se om vi kan hjelpe deg med siden :)

Sondre
medlem i 154 måneder
 


Returner til Webdesign



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]