Nettbutikk

Nettbutikk

Innleggav Jones34 » ons 26.01.2011 16:08

Har søkt litt rundt, men mye er gammelt og mye er vanskelig å forstå seg på så håper å få noe mer tips.

En bekjennt i Usa av meg, driver å produserer et egen kles merke.
Og etter mye prating med han har vi kommet fra til at jeg skal begynne å selge dette i våres flotte land Norge....

Jeg har kommet ganske langt med plannleggingen, og marked plan osv osv.

Det jeg derimot slitter veldig med er nettopp Nettbutikken.
Jeg er på jakt etter noe som er lett å sette opp å kunne tillpasse litt enkelt osv.
Har ekstremt lite peiling på koding og slikt.
Har prøvd ut Prestashop OpenCart on noen flere.
Men synes disse er litt tungvindt. Ordre systemet blandt annet er veldig rotete.

Jeg er på jakt etter et program som tilbyr lett ordre system,Norsk layout selvfølgelig og valuta.
Jeg kunne tenkt meg noe som kan se litt flott ut og ikke noe kjedli greie.

Har sett mye på Shopify, disse har jo egene apps for Iphone og mac som er flott.
Men virker som det er litt tungvidt når du ikke er amerikansk/Engelsk.

Noen som har noen innspill?

Brukerens avatar
medlem i 183 måneder
 

Re: Nettbutikk

Innleggav admin » ons 26.01.2011 16:50

Vi holder på å sette opp nettbutikk til iPad, iPhone og MacBook Air-casene vi produserer under Little Angry Boy-navnet og vi har valgt Shopify. Flerspråklig er slik jeg har forstått det litt mas, men Shopify har full støtte for flere forskjellige valutaer og det meste kan du gjøre gjennom theming.

Det finnes en del andre leverandører av hostede løsninger i Norge også - MyStore er en av dem.

Administrator
Brukerens avatar
medlem i 227 måneder
 

Re: Nettbutikk

Innleggav dordar » ons 26.01.2011 23:09

Du har også http://www.webexpressen.no som kjører på magento.

Brukerens avatar
medlem i 190 måneder
 

Re: Nettbutikk

Innleggav brytho » ons 20.07.2011 1:23

Hei,

Ser at det er en stund siden du postet denne meldingen, men jeg tipser deg uansett.
Motion Wave Media er ett selskap som leverer gode løsninger, har selv brukt dem flere ganger.

De leverer raskt og rimelig. De har nettbutikk og ordresystem til smartphone som var kanon bra i praksis.

er bare å søke på Motionwavemedia.no for informasjon.
medlem i 158 måneder
 


Returner til Webdesign



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]