Wordpress problem..

Wordpress problem..

Innleggav macm » søn 31.10.2010 1:39

Jeg er ingen reser på programering, men har sånn passe god oversikt når det kommer til wordpress.. trodde jeg hvertfall. Jeg har en side hvor jeg stadi oppdaterer og jeg hadde en "pages" jeg skulle forandre link på.. jeg forandret selve linken som het "guestbook" til "inprogress" og trykket OK. Da lagde den automatisk en ny "guestbook" pages så jeg tenkte at den kan jeg da slette.. og gjorde det.. og vipps kommer jeg ikke inn som admin lenger på siden min.. og når jeg går inn og skal se på siden hvordan den ser ut, får jeg samme beskjed som når jeg prøver å komme inn på admin siden.. beskjeden er:

Fatal error: Call to undefined function is_user_logged_in() in /home/content/05/6322005/html/wp-includes/query.php on line 2447

Så er spørsmålet, hva i hulsete gjør jeg nå? Min oversikt og kunnskap er totalt borte.. :-)

Håper noen kan hjelpe :-)

Brukerens avatar
medlem i 188 måneder
 

Re: Wordpress problem..

Innleggav Exlil » man 01.11.2010 9:08

Se om dette hjelper.

Tips: Får du feilmeldinger i WordPress, skriv selve feilmeldingen inn i google (det er alltid noen andre som har hatt det problemet du har). Eks: Google "wp-includes/query.php on line 2447".
Får ofte raskere svar med enkel googl'ing enn på dette forumet ;)

Brukerens avatar
medlem i 183 måneder
 

Re: Wordpress problem..

Innleggav macm » man 01.11.2010 12:58

Takk, googlet og fant løsningen, men fikk ikke svart på min egen post her og sagt ifra :-) Men takk likevel :-)

Brukerens avatar
medlem i 188 måneder
 


Returner til Webdesign



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]