Beste rammeverk / programmeringspråk (web <-> mobil)

Beste rammeverk / programmeringspråk (web <-> mobil)

Innleggav magnar » tir 25.05.2010 20:48

Hei,

Jeg har en rekke ideer til portaler og konsepter som jeg ønsker å få opp i tiden og årene som kommer.

Jeg kommer ikke til å drive alle selv, men vurderer nå å sette meg skikkelig inn i webprogging for å få ting gjort. Rett og slett.

Lurer da på om dere har noen ekspertråd på hva som er aller beste rammeverk / evt. språk for moderne webprogrammering ?

Drukner jo i CMS-løsninger nå så interessant høre deres absolutte anbefalinger.

Kommer til å bli en rekke custom funksjonalitet på løsningene, m.a. arrangementskalender, infokataloger ++

Er også ønskelig å presentere innholdet i webløsningene, dvs databaseinnholdet både på web og mobil (iPhone / Android). Samt kunne interere mellom løsningene.

Noe stalltips her...? Merker meg PHP og Ruby on Rails som de to webspråkene flest anbefaler for tiden, men usikker på hvor godt disse snakker med apper.

Viktigste er at løsningene blir realisert på en best mulig måte når det kommer til funksjonalitet, brukervennlighet, navigering, sikkerhet og nytteverdi.

Ta gjerne kontakt selv også om du er en dyktig og grundig programmerer, og ønsker å høre mer om prosjektene... Eierandeler og evt. lønn kan bli aktuelt om ting tar av.

Mvh
medlem i 186 måneder
 

Returner til Webdesign



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]