iWeb og Domeneshop

iWeb og Domeneshop

Innleggav Swordfish » man 29.03.2010 11:46

Jeg har lenge brukt domeneshop til alle mine nettsider, men etter jul oppgraderte de til php5 og da fikk jeg trøbbel.

For enkelhets skyld, da jeg er dritlei av å bruke dagesvis på å få ting til å se bra ut, bruker jeg iWeb. Dette har gått helt fint, lastet opp med enten eksternt FTP prog. eller iWebs interne overføring.

Er det andre der ute som har fått trøbbel med Domeneshop etter nyttår? Og jeg tenker spesielt på om sidene rendrer riktig (eller i det hele tatt) på IE 7 eller 8. Og om sidene idetheletatt vises eller om det kommer opp noen feilmeldinger.

Brukerens avatar
medlem i 216 måneder
 

Re: iWeb og Domeneshop

Innleggav TomAndreas » tir 30.03.2010 13:46

Hei!

Jeg driver en side for en menighet i Oslo. Der bruker jeg/vi domeneshop, og jeg har ikke merket noen problemer i overføring til php5. Det har faktisk gått meg ubemerket forbi...

Jeg er veldig fornøyd med comboen domeneshop og iWebs interne FTP-opplasting. Må selvfølgelig bruke en tredjeparts når jeg skal mod´e html- og rss-filene.

Når det skal sies så har vi hatt problemer med brukerne av IE7 og IE8 FØR JUL. Men etter jul har jeg ikke fått noen kommentarer eller tilbakemeldinger.
Jeg har hatt litt problemer med fargene på siden, og forskjeller mellom IE8 og f.eks. Crome eller Opera.

Se gjerne siden vår og se om du merker noen av problemer som du selv har: http://www.f-2.no

Mod´er du mye på iWeb-sidene, eller bruker du malene slik som de er i iWeb?

Brukerens avatar
medlem i 230 måneder
 


Returner til Webdesign



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]