Lage Web Galleri i Rapidweaver

Lage Web Galleri i Rapidweaver

Innleggav Ringnes81 » tir 02.03.2010 14:40

Hei. Jeg har laget en hjemmeside som jeg begynner å bli meget fornøyd med. Det jeg lurer på om noen kan hjelpe meg med er å lage et stiling bildegalleri der man kan legge inn flere album. Man skal kunne velge album så skal bildene komme frem(helst på en stiling måte med noe flash).

En annen ting jeg gjerne vil å hjelp til er å kunne lage en mulighet til å laste opp nye bildealbum uten å måtte gjøre det i Rapidweaver og så laste opp igjen. Altså jeg vil kunne lage nye album via internett. Noen som har noen løsninger på dette? At jeg logger meg på og laster opp nytt album gjerne med mulighet for å legge til navn på album.

Om noen har noen ideer og løsninger på dette så hadde jeg blitt evig takknemlig. Ta gjerne kontakt med meg på PM.

Krysser fingrene og håper på en tilbakemelding.

På forhånd takk!
medlem i 196 måneder
 

Re: Lage Web Galleri i Rapidweaver

Innleggav matis » tor 04.03.2010 11:34

Hei,

Jeg kan forsøke å hjelpe deg. Yourhead software har noen bra produkter til ditt formål. Det skal gå greit å finne noen anbefalinger til deg, men jeg trenger å vite om du har noe som helst av foto plugins fra tredjepartsleverandører etc, eller fra RW installert i dag.


Matis
medlem i 211 måneder
 

Re: Lage Web Galleri i Rapidweaver

Innleggav Ringnes81 » fre 05.03.2010 9:29

Ok. Yourhead software tilbyr mange forskjellige måter å lage galleri på. det er forsåvidt greit det men hovedsaklig så er jeg ute etter den funksjonen som gir meg mulighet til å legge til nye album i galleriet uten å måtte gjøre det lokalt på min mac for så å laste opp på nytt. Noen som kan hjelpe meg?

Vær så snill!

CR
medlem i 196 måneder
 


Returner til Webdesign



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]



cron