Hjemmeside

Hjemmeside

Innleggav BSI » man 22.02.2010 0:47

Hei,

Jeg trenger hjelp med og finne gode plattformer for og lage hjemmeside(r). Bruker iWeb personlig, men skal nå lage en nettside for en idrettsforening. Bruker N3SPORT idag og det er endel nedetid, tungvint og tregt og ikke alltid like glad i Mac...

Så det jeg ønsker er at det er enkelt og lage/endre, drifte, lav nede tid etc. Men gjerne med litt mer kule funksjoner en iWeb. Er det gjort noe tester etc på hvilke plattformer som fungerer best med mac foreks?

Alt av råd og tips taes imot med takk!
medlem i 169 måneder
 

Re: Hjemmeside

Innleggav Mega_Therion » man 22.02.2010 9:42

Hei. Jeg jobber i et byrå som holder på å legge om endel sider for idrettsforeninger fra N3SPORT til Joomla med K2. Brukerne er i ekstase. Kontakt oss gjerne for tips, evt. samarbeid. Hvilken side er det snakk om og hvem jobber du for?

Brukerens avatar
medlem i 234 måneder
 

Re: Hjemmeside

Innleggav datsarb » man 22.02.2010 11:01

Hei, jeg anbefaller å bruke wordpress, og kundene digger det.
Jeg har efaringer med bruk av joomla, og det er noe av det verste jeg har brukt, og etter at jeg gikk over til wordpress. Har alt gått smertefritt.

Det er ingen nedetid, og systemet kjører som en drøm.

Så jeg anbefaller på det sterkeste å bruke wordpress.

Brukerens avatar
medlem i 190 måneder
 

Re: Hjemmeside

Innleggav matis » man 22.02.2010 15:24

Hei

Både Wordpress og Joomla er ok plattformer. I tillegg vil jeg anbefale deg RapidWeaver fra realmacsoftware. Plattformen er laget for MAC. Dette er et godt steg videre fra iWeb og programmet byr på utrolige muligheter. Det følger med en rekke themes/templates, men du kan også kjøpe templates fra flere tredjepartsutviklere.

http://www.realmacsoftware.com/

Send meg gjerne en PM hvis du er interessert i mer informasjon.

- Matis
medlem i 211 måneder
 

Re: Hjemmeside

Innleggav BSI » tir 23.02.2010 1:12

Takk for tipsene, skal jeg sjekke ut! Noen nettsteder jeg kan sjekke ut for se "resultatene"?
medlem i 169 måneder
 

Re: Hjemmeside

Innleggav Mega_Therion » tir 23.02.2010 1:33

Her har du noen av de jeg har gjort i alle fall: http://willylovesdesign.com/portfolio

Brukerens avatar
medlem i 234 måneder
 


Returner til Webdesign



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Ingen registrerte brukere



cron