Logo forespørsel

Logo forespørsel

Innleggav rebop » tor 24.09.2009 23:42

Noen som ivrer etter å lage en logo til min private blogg?

Tenker å bygge opp en blog / bildegalleri primært rettet mot venner og familie, men som alle andre også kan få besøke. Primært vil det være artikler fra turer jeg foretar meg i nærområdet her, og således anbefalinger til turer, samt bilder fra turene.

Logoen bør lages inspirert etter mine aktiviteter, og gjerne benytte seg av deler, eller hele av navnet til nettsiden: toppnedtur.no
- telemark / ski / topptur
- klatring
- dykking
- sykling (terreng/fjell)

Er ikke så kresen på farger og slikt, men fint om den lages med gjennomsiktig bakgrunn. Tar gjerne i mot en EPS fil, transparent png el. Størrelse er underordnet,fri fantasi er viktigere.

Når det gjelder økonomiske gjenytelser velger jeg å benytte meg av "favors bank". Har gode kunnskaper innen bla feilfiksing av nettverk/generell data som nok kan komme til nytte. Se forøvrig mine innlegg for å se hvilke forumposter jeg typisk svarer på. Jeg kan evt også dele ut noen microlån du kan få plukke ut via kiva i lag med mine øvrige lån der.

Brukerens avatar
medlem i 226 måneder
 

Re: Logo forespørsel

Innleggav rebop » søn 11.10.2009 13:17

Ingen som kunne tenke seg å gjøre et lite bidrag, samt hjelpe/plukke ut noen som trenger microlån?

Sjekk lister her, masse spennende å ta tak i!
http://www.kiva.org/app.php?page=businesses

Brukerens avatar
medlem i 226 måneder
 

Re: Logo forespørsel

Innleggav thomasjojo » tor 19.11.2009 21:35

logoarbeid er noe som tar tid, og tid er det lite av...
medlem i 197 måneder
 

Re: Logo forespørsel

Innleggav rebop » fre 20.11.2009 18:35

I perioder har jeg brukt mye tid til å hjelpe andre her på mac1/i1. Slik jeg ser det er i1 et samfunn hvor ting fungerer på frivillig basis og folk stort sett får hjelp til det meste. Jeg har sett at andre har fått hjelp til å få laget logoer, og tenkte derfor å gjøre et forsøk.

At mitt forsøk ikke resulterer i noe annet enn en død post, er vel ikke uventet, men samtidig gir det meg lite iver til å hjelpe/bidra andre i dette nettverket.

Jeg jobber som it-konsulent, så har all forståelse for at tid er penger.

Brukerens avatar
medlem i 226 måneder
 

Re: Logo forespørsel

Innleggav thomasjojo » fre 20.11.2009 21:46

samme her,

men jeg synes du skal gi det et forsøk til, kanskje du skal tenke ut noe på arket og poste om noen kan rentegne ??

hva med en bokstav med en negativ form inni, feks en tykk utgave av forbokstaven din eller en bokstav i navnet ditt som har negativ form, også lager du den negative formen som en siluett, av feks deg, skier el noe representativt
medlem i 197 måneder
 


Returner til Webdesign



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]