laste ned musikk

laste ned musikk

Innleggav terjee89 » ons 22.08.2012 21:41

vist ikke helt hvor jeg skulle sette denne. men er inntresert i å laste ned en hel samling med masse musikk, alt av sjangere vil jeg ha.. noen som vet hvor jeg kan finne det uten å måtte laste ned en og en sang eller et og et album? torrent side eller lignende
medlem i 146 måneder
 

Re: laste ned musikk

Innleggav i-Simen » ons 22.08.2012 22:24

Vennligst les reglene før du oppretter en tråd;

http://mac1.no/regler

§1.1 Ulovlig kopiert materiale (piratkopier) er ikke tillatt

Utveksling av, eller forspørsler om utvekslig av, ulovlig kopiert materiale (piratkopier), herunder kopier av rettighetsbeskyttet programvare og musikk, er ikke tillatt. Utveksling av, eller forespørsler om utveksling av, serienummre eller programvare som fremmer urettmessig tilgang til programvare (cracks) er ikke tillatt. Det er ikke tillatt å lenke til sider som formidler eller inneholder piratkopier. Publisering av informasjon fra andre medier, utover allmennt akseptert sitering, er ikke tillatt uten at det foreligger tillatelse fra vedkommende medie.

i1 godtar diskusjoner rundt programvareteknologier som BitTorrent, så lenge denne diskusjonen ikke omhandler utveksling av piratkopiert materiale. BitTorrent brukes i dag til en rekke lovlige formål, som f.eks. distribusjon av en rekke open source distribusjoner.



Mvh. Simen

Brukerens avatar
medlem i 157 måneder
 

Re: laste ned musikk

Innleggav terjee89 » ons 22.08.2012 22:29

sorry da.......
medlem i 146 måneder
 

Re: laste ned musikk

Innleggav MSg » ons 22.08.2012 23:10

Det er sagt alt, men jeg slenger det ut uansett:

§1.1 Ulovlig kopiert materiale (piratkopier) er ikke tillatt

Utveksling av, eller forspørsler om utvekslig av, ulovlig kopiert materiale (piratkopier), herunder kopier av rettighetsbeskyttet programvare og musikk, er ikke tillatt. Utveksling av, eller forespørsler om utveksling av, serienummre eller programvare som fremmer urettmessig tilgang til programvare (cracks) er ikke tillatt. Det er ikke tillatt å lenke til sider som formidler eller inneholder piratkopier. Publisering av informasjon fra andre medier, utover allmennt akseptert sitering, er ikke tillatt uten at det foreligger tillatelse fra vedkommende medie.

i1 godtar diskusjoner rundt programvareteknologier som BitTorrent, så lenge denne diskusjonen ikke omhandler utveksling av piratkopiert materiale. BitTorrent brukes i dag til en rekke lovlige formål, som f.eks. distribusjon av en rekke open source distribusjoner.


Denne tråden stenges.

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 224 måneder
 


Returner til Musikk / Lyd



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]