håper da virkelig du ikke kastet et par propper til 2000kr.
Det er altså 2 alternativer. Enten så "bruker" du de feil.
Som nevnt her er ikke lyden på de fleste in-ear headset mye å skryte av om du ikke får slikkelig tettning i ørekanalen.
Nå skal det sies at du får faktisk dårlig lyd om du dytter dem FOR langt inn også.
Det følger som oftest med flere silikonpropper å bytte med slik at du finner en som passer din øregang best, avogtil må man bruke ulik str på hvert øre også, inge er like vet du
Alternativ nummer 2 er at det faktisk er noe galt med produktet.
Da har du reklamasjonsrett samme om det er på eplehuset eller ei. Men for meg høres det ut som du har forsøkt deg på "angrerett" og å få pengene dine tilbake.
Dette er ikke butikken pliktet å gjøre når du har handlet over disk, men handler du på nett så er dette lovpålagt i norge. og tro meg, det svaret du har fått får du de fleste steder, ikke bare hos eplehuset.
Uansett, er varen defekt er eplehuset pliktig til å utbedre feilen, du får nok ikke pengene tilbake, og heller ikke et nytt headset, men de prøver kanskje å reparere. Noen velger derimot å omlevere varen istedet for å forsøke å utbedre feilen, dette som oftest om det er mye arbeid for butikken å returnere produktet for service.
Gjør du dette og får utbedret eller ny vare tilbake og dette fremdeles ikke lever opp til standarden din kan du returnere en gang til med ønske om å utbedre feilen.
Merk at dette kun er om produktet faktisk er defekt, noe det høyst sannsynlig ikke er om du får en ny vare. Da blir det vel faktisk en vurderingssak om varen er defekt eller om den kun ikke lever opp til din standard.
Og er varen i orden men det kun du personlig som ikke er fornøyd med kvaliteten er jeg nok sikker på du får solgt privat for langt mer en søppelkassa di betaler
Men som andre sier, gi litt mer detaljer.
hvordan høres "støyen" ut? er dette kun når du kopler heasettet i mac'en? funker det fint på en iphone/ipod feks?