Hodetelefoner til 1000kr

Hodetelefoner til 1000kr

Innleggav Mads7 » søn 29.01.2012 22:26

Hoy!


Vurderer å kjøpe meg et par ordentlige hodetelefoner, men har ikke peiling på sånt. Så har dere noen dere kan anbefale?

Maks 1000 kr, men om de koster 100-lapp mer gjør ikke det noe.

Hadde vært stort pluss om de så nogenlunde bra ut også :rolls eyes:

Brukerens avatar
medlem i 184 måneder
 

Hodetelefoner til 1000kr

Innleggav ipodtouchfever » søn 29.01.2012 22:57

Da kan jeg faktisk anbefale Koss sine iPorta pro. Bassen og lyden er perfekt! Det eneste negative er at de som sitter ved siden av deg hører nesten like mye som deg selv:p. Men designet er nøytralt og som sagt kommer du til å bli overrasket over lyden. Headsettet er billig og veldig komfortabelt. Det kommer også i flere farger. Dessuten har du livsstidsgaranti så hvis de plutselig slutter å virke så får du tilsendt nye.

Brukerens avatar
medlem i 156 måneder
 

Re: Hodetelefoner til 1000kr

Innleggav Gaute43 » søn 29.01.2012 23:33

Hvis du vil ha ordentlig gode hodetelefoner er ikke Koss (i)Porta Pro noe å kjøpe, selv om de er bra i forhold til prisen. Jeg har AKG K430 og er veldig fornøyd med dem. Jeg ville sett på Grado sr60i til rundt tusenlappen hvis jeg skulle kjøpt noe nytt nå. Har dessverre ikke prøvd dem selv, men har hørt mye bra om dem.

Sjekk også denne linken.

Brukerens avatar
medlem i 193 måneder
 

Re: Hodetelefoner til 1000kr

Innleggav Mads7 » man 30.01.2012 0:19

ipodtouchfever skrev:Da kan jeg faktisk anbefale Koss sine iPorta pro. Bassen og lyden er perfekt! Det eneste negative er at de som sitter ved siden av deg hører nesten like mye som deg selv:p. Men designet er nøytralt og som sagt kommer du til å bli overrasket over lyden. Headsettet er billig og veldig komfortabelt. Det kommer også i flere farger. Dessuten har du livsstidsgaranti så hvis de plutselig slutter å virke så får du tilsendt nye.

Har dem allerede, er veldig fornøyd med dem. Men de ser ikke bra ut, og som du selv sier lekker lyden veldig :P Vil heller ha noen som er mer stille for andre.



Gaute43 skrev:Hvis du vil ha ordentlig gode hodetelefoner er ikke Koss (i)Porta Pro noe å kjøpe, selv om de er bra i forhold til prisen. Jeg har AKG K430 og er veldig fornøyd med dem. Jeg ville sett på Grado sr60i til rundt tusenlappen hvis jeg skulle kjøpt noe nytt nå. Har dessverre ikke prøvd dem selv, men har hørt mye bra om dem.

Sjekk også denne linken.


Vært på den linken allerede, mye bra som står der. Skal kikke litt på Grado'en, men kom gjerne med flere forslag også!

Brukerens avatar
medlem i 184 måneder
 

Re: Hodetelefoner til 1000kr

Innleggav anderstangen » man 30.01.2012 10:45

Koss Porta pro er et typisk treningsheadset for meg.. Masse bass men dårlig balansert.

Skal du høre god lyd må du ha noe bedre :)

Dette har jeg hørt mye bra om: http://aiaiai.dk/store/headphones/tma-1

Kan kjøpes flere steder i Oslo. Jeg har sett dem på Freudian Kicks og HAY bla.

Brukerens avatar
medlem i 234 måneder
 

Re: Hodetelefoner til 1000kr

Innleggav hellnes » man 30.01.2012 16:31

Hvis du vil ha plugger har jeg veldig god erfaring med Denon.

http://www.hifiklubben.no/produkter/tilbehor/hodetelefoner/denon_ah-c360_hodetelefon_sort.htm

Meget bra lyd for penga.
medlem i 147 måneder
 

Hodetelefoner til 1000kr

Innleggav ipodtouchfever » man 30.01.2012 17:44

anderstangen skrev:Koss Porta pro er et typisk treningsheadset for meg.. Masse bass men dårlig balansert..

kan du forklare litt nærmere hva du mener med balansert?

Brukerens avatar
medlem i 156 måneder
 


Returner til Musikk / Lyd



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]