Monsterbeats-outlet.com - legitim?

Monsterbeats-outlet.com - legitim?

Innleggav StickyIcky » søn 20.02.2011 20:36

Heisann!

Det har seg sånn at jeg er på utkikk etter noen muligens high-end hodetelefoner. Jeg har sett på Beats by Dr. Dre, og kom over nettsiden Monsterbeats-outlet.com. Jeg søker på Google, men får ingen konkrete svar på om dette er en legitim nettside. Jeg har selv mine tvil og tenker straks Branddragon.com som distribuerer falske kopier av stort sett alt mellom himmel og jord siden prisene er opptil 50% rabattert på toppmodellene.

Det har også vært vurdert kjøp av Bose QC 15 ettersom støyblokkeringen på dem er helt genial, men ikke vet jeg.

Noen innspill? Takker for alle svar!
medlem i 180 måneder
 

Re: Monsterbeats-outlet.com - legitim?

Innleggav Forth » man 21.02.2011 0:47

http://www.mixedmartialarts.com/mma.cfm?go=forum.posts&thread=1766207&forum=2&page=1&pc=20

Er tydeligvis scam all the way, noen får ikke produkter i det hele tatt, og de som får, får noe skramlete greier som trackingnummeret sier kommer fra bejing.

Styr unna :)

Brukerens avatar
medlem i 222 måneder
 

Re: Monsterbeats-outlet.com - legitim?

Innleggav turimblar » man 21.02.2011 16:25

Hvis du vil ha fake (og halvgode?!) Dr. Dre øreplugger, så er dette en legitim side hvor du vet du får produktet fra. Kvaliteten er sikkert så som så, men jeg har bestilt ;)

(er absolutt ingen feinschmecker innen lyd, så jeg gir blanke, men fint hvis det ikke blir så mye virrvarr i lomma)

http://www.dealextreme.com/p/designer-s ... able-48352
medlem i 228 måneder
 

Re: Monsterbeats-outlet.com - legitim?

Innleggav StickyIcky » ons 23.02.2011 2:16

Dro innom Apple Store og fikk fortalt at Bose var veien å gå :) Beats by dre er mer for basselskere, mens Bose passer mer for folk som liker å nyte musikken. Dermed ble det Bose! Takker for respons!
medlem i 180 måneder
 

Re: Monsterbeats-outlet.com - legitim?

Innleggav Forth » ons 23.02.2011 10:32

jeg er faktisk noe uenig i det utsagnet, og er litt overrasket at du fikk dette fortalt av en applestore ansatt.

Jeg gikk til innkjøp av et sett med Beats Studio hodetelefoner for ca et halvt år siden og er ganske så happy med de.
Bose Quietcomfort har definitivt best støydemping av de to, men sånn rent lydmessig foretrakk jeg Beats Studio over bose. Støydempingen i Beats Studio er så som så, men filtrerer det grøvste av bakgrunnstøy, så lytter man til musikk med litt volum merker man overhodet ikke til omgivelsesstøy, minuset er at de lekker en del lyd, kan være plagsomt om du liker å lytte med høyt volum i offentlige områder eller på kollektivtransport.

Et stort pluss for meg med beats var muligheten for volumkontroll med mikrofon og leggepå/svare knapp for telefonsamtaler på ledningen, vanvittig digg å slippe å ta av seg headsettet og koble ut ledningen før du kan svare telefonen.

Bassgjengivelsen er absolutt ikke overdrevet selvom det står "dr dre" på beats studio, det er balansert og god lydgjengivelse innen flere sjangere, type, elektronica, rock, jazz, tilogmed klassisk.

Det jeg syns var det største minuset med bose var at det var for LITE bass, lydbildet i bose sine quietcomfort opplevde jeg som for "lett og luftig". misforstå meg rett, lyden er god, men jeg syns den manglet litt i mellomtone og bass registeret.

Nå skal jeg ikke være for buzzkill, for du har absolutt kjøpt et godt headset. jeg ble bare litt overrasket over hva du har blitt fortalt, for ser man på det sånn rent lydteknisk syns jeg definitivt Beats Studio har en bedre lytteopplevelse en Bose Quietcomfort. men da snakker vi om et LYTTE headset, og ikke et headset for bruk i musikkprodusksjon, men det er vel et lytteheadset du skulle kjøpe?

Brukerens avatar
medlem i 222 måneder
 

Re: Monsterbeats-outlet.com - legitim?

Innleggav nicho » ons 23.02.2011 10:41

Skulle jeg ha kjøp et "audiofilt" headsett ville jeg styrt langt unna Bose og ikke minst Dr. Dre. Når i all verden ble hipp-hopp og rap audiofilt? Alt volumet er jo skrudd opp.

Sjekk ut B&Ws sine nye hodetelefoner, eller modeller fra AKG, Sennheiser eller Shure.

EDIT: Jeg ser at trådstarter sier han vil ha et High End-produkt, ikke Audiofilt - min anbefaling står allikevel ved like.

Erfaren
Brukerens avatar
medlem i 222 måneder
 

Re: Monsterbeats-outlet.com - legitim?

Innleggav admin » ons 23.02.2011 10:46

Hvis du først skal bruke en del penger på P5 vil jeg anbefale deg å også sjekke ut Bower & Wilkins P5. Vi pratet om den i episode 25 av ping.

P5 har vanvittig bra lyd og ser bra ut. Jeg har selv Dr. Dre Beats Solo og er fornøyd med dem ettersom jeg hører mye på musikk som krever litt bass, men hvis du hører på annen musikk ville jeg nok anbefalt P5.

Administrator
Brukerens avatar
medlem i 227 måneder
 

Re: Monsterbeats-outlet.com - legitim?

Innleggav aslak » søn 13.03.2011 23:37

hva er forskjellen på high-end og audiofilt egentlig? ;)

Har gode erfaringer med AKG K271 MK2 (veil 1700kr), dette er dog et lukket sett, så det du slipper å plages av andre hvis du bruker det offentlig, og omvendt, men det finnes også en åpen modell fra AKG, som heter K702 som jeg ikke har testet, men den koster deg noen kroner mer.(veil 4300kr)

Ville dog valgt plugger fremfor klokker hvis jeg skulle brukt dem på farten.

Brukerens avatar
medlem i 236 måneder
 


Returner til Musikk / Lyd



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]