Portable høytalere!

Portable høytalere!

Innleggav JakobV » lør 24.11.2007 18:34

Hei!

Jeg har hatt MacBooken min i en uke nå. Jeg bruker den mye til å høre det musikk. Jeg synes derfor at høytalerene på Macbooken ikke holder. Har derfor lyst til å kjøpe noen høytalere.
Jeg tar Macbooken mye rundt, så det hadde vært ønskelig at de var lett å ta med.
Har sett på noen Bluetooth høytalere, men hva tror dere om det?

Har dere noen forslag?

På forhånd takk for svar! :-P

Brukerens avatar
medlem i 198 måneder
 

Re: Portable høytalere!

Innleggav iBjorn » søn 25.11.2007 0:15

Jeg gikk for Philips BA290, men her har budsjettet mye å si. Du får bemerkelsesverdig mye lyd for pengene med iZound PA-219 også. Sistnevnte fåes også i sort. Ingen av dem er «hi end» akkurat, men de gjør det de skal. Begge kan gå på batteri (LR6/AA) i tillegg til at de kan kobles til vanlig strømnett.

btorbo

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 211 måneder
 

Re: Portable høytalere!

Innleggav JakobV » søn 25.11.2007 0:20

Takk for svar. Skal se litt mer, før jeg bestemmer meg. Får det nok i en julegave eller noe. Så jeg skal se hvor mye jeg kan få presset ut av vedkommende. Neida, jeg bare tuller. Så også noen et annet sted som var Bluetooth, som var oppladbare, synes de også så bra ut. ;)

Brukerens avatar
medlem i 198 måneder
 

Re: Portable høytalere!

Innleggav rebop » søn 25.11.2007 0:40

Litt på sidelinja:

Når en linker til et produkt ala "Jeg gikk for disse" hvor disse er en klikkbar link. Jeg foreslår at en skriver produktetnavn istedet for "disse". Det gjør det mye enklere for folk som bare vil lese over, uten å måtte gå via ekstern side for å finne ut hva og hvorfor.

Som sagt - bare et lite innspill i en ellers travel hverdag full med feil, som selvsagt jeg selv også fint klarer å gjøre...

Brukerens avatar
medlem i 227 måneder
 

Re: Portable høytalere!

Innleggav iBjorn » søn 25.11.2007 1:20

Greit nok (redigerte innlegget).

:-)

btorbo

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 211 måneder
 


Returner til Musikk / Lyd



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]