Trenger fotograf på Eye Candy prosjekt i Oslo

Trenger fotograf på Eye Candy prosjekt i Oslo

Innleggav OleUtne » ons 13.10.2010 11:31

Hei!

Jeg går 2. året Art Direction på Westerdals School of Communication, og nå begynner årets mest prestisjetunge prosjekt å rulle: Eye Candy 2010.

Jeg skal booke fotograf, modell, stylist, og få tak i alt jeg trenge for å gjennomføre en photoshoot med kvalitet og uttrykk til noe som kunne sklidd inn i et high fashion magasin.

Jeg jobber med Timberland: http://www.timberland.com/
De er i utagnspunktet ikke så high fashion, men de har et stort, ubrukt potensiale i å henvende seg til en slik mottakergruppe. Jeg gleder meg veldig til å finne ut hvordan man best mulig oversetter verdiene dems til et high fashion uttrykk.

Jeg kommer til å bruke denne uka og helga til å utvikle strategi, idé og konsept. På mandag 18.10 bør jeg ha ferdig en pitch til fotograf. Deretter satser jeg på å kaste litt ball med fotografen, og sammen forhåpentligvis løfte det enda et hakk.

Dette prosjektet er laget for å produsere porteføljestoff til alle som er involvert i prosjektet. Her kan du se det som ble laget i fjor: http://kanalw.no/eyecandy-2009/. I år blir enda bedre! Jeg satser på å lage et lønnsomt prosjekt. Jeg skal lage noe som blir lagt merke til også utenfor skolen.

Har du lyst til å være fotograf på prosjektet? Legg igjen en kommentar under, og legg ved link til noen arbeider. Jeg kommer til å velge fotograf på grunnlag av stil og nivå. Det kommer mest sansynligvis til å bli blitzlamper på utelocation.

Shooten kommer mest sannsynigvis til å bli lagt til en dag i neste helg (23.10 eller 24.10).
Ingen på prosjektet får betalt, men alle kommer til å sitte igjen med noe de er stolt av. Og alle på prosjektet vi biddra til at du får vist frem din fagrolle best mulig.

Jeg oppfordrer alle interesserte til å stikke frem hodet.

Og for all del, spør meg hvis det er noe som er uklart!

Mer konkret informasjon om stil og retning kommer fortløpende etter hvert som ting blir mer konkret.

Ole Utne

Brukerens avatar
medlem i 208 måneder
 

Returner til Fotografering



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]