Designer søkes

Designer søkes

Innleggav oleaha » ons 29.05.2013 19:20

Hei!

Jeg representerer en relativt nyoppstartet nettbutikk (startet 2012) som selger treningsklær på nett. Vi er et relativt lite firma med store abisjoner for fremtiden. Oppstarten og daglig drift går så det suser og vi ser nå behovet for å ha en freelance designer som kan bidra til å designe reklameannonser, trykk på tekstil, brosjyrer og annet designarbeid. Vi har tidligere gjort dette selv, men ser nå at det beste er å ha en som kan samarbeide med oss på siden.

Vi søker etter en kreativ person som tenker litt uten for boksen, noe som gjennspeiles i det som produseres. Arbeidet er selvfølgelig betalt,

Dersom dette skulle høres interessant ut ta kontakt, enten som melding eller skriv i tråden. Skriv gjerne litt om deg selv og vis gjerne til materiale du har designet eller en hjemmeside. Legg igjen en email adresse så tar jeg kontakt!

Håper at dette kan være av interesse for noen av dere og ser frem til et samarbeid!
medlem i 130 måneder
 

Re: Designer søkes

Innleggav Kkomm » fre 31.05.2013 17:29

Hei hei,

nå vet jeg ikke hvor dere er lokalisert, men dersom dere kan arbeide litt på "distanse" så kan jeg 100% sikkert hjelpe dere. Jeg har arbeidet som grafisk designer for Kari Traa i 5 år (2005 og 2010) og hatt det grafiske ansvaret for 5 kolleksjoner. Har også hatt det generelle grafiske ansvaret og produktutviklingsansvaret på alt fra pakninger, kataloger, annonser, produktbilder, miljøbilder osv. Har også erfaring som markedskoordinator og sitter i dag som markedssjef for CRAFT Sportswear. Har meget god innsikt i sportsbransjen :)

1.sept flytter jeg til Lillehammer med familien min for 3 år da mannen min skal arbeide med YOG2016. PLanen min da er å arbeide freelance som grafisk designer. Det vil ikke være noe problem å komme til evt lokasjon når det måtte være behov.

Dersom dette er av interesse, så kontakt meg gjerne på karen@kromm.no. Vil gjerne også vite mer om prosjektet. Jeg kan begynne å arbeide noe allerede nå dersom det er ønskelig. Prisen vil være meget overkommelig :)

Mvh Karen Lauvålien
medlem i 130 måneder
 

Re: Designer søkes

Innleggav mainmike » ons 23.10.2013 15:53

Ble det noe progresjon her?
medlem i 146 måneder
 


Returner til Grafisk design



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Ingen registrerte brukere