Størrelse, tegnebrett til macbook 15"

Størrelse, tegnebrett til macbook 15"

Innleggav ac2 » lør 16.06.2012 22:53

Skal kjøpe wacom tegnebrett som skal brukes med macbook 15". Noen med erfaringer ang hvilken størrelse som egner seg best?
medlem i 141 måneder
 

Re: Størrelse, tegnebrett til macbook 15"

Innleggav Lostchild » man 18.06.2012 11:02

Det har nok veldig mye med personlige preferanser å gjøre, men jeg kan jo gi fra meg den infoen jeg sitter med etter å ha brukt mangfoldige tegnebrett.

Personlig sitter jeg på arbeidet med Intuos medium og det samme på arbeidsstasjonen hjemme, men dette forutsetter jo at du har plass på skrivebordet til å ha den der. Grunnen til at jeg velger å sitte på medium er at jeg jobber med to skjermer og synes det er behagelig med større flate når man switcher mellom de to skjermene.

Når jeg er ute å reiser så pleier jeg å ta med en small versjon fordi den er enklere å drasse med seg. Jeg kunne like greit reist rundt med medium versjonen (A4), men det blir for stort om man ønsker å dra den opp på flyet/toget etc.

De fleste klarer seg fint med small versjonen. Det er jo bare at tegneflaten er mindre så igjen kommer det litt ann på hvordan du selv liker å jobbe på et tegnebrett.

Spør du meg ift at du skal jobbe med en 15'" sier jeg at du burde gå for en small versjon.

Brukerens avatar
medlem i 209 måneder
 

Re: Størrelse, tegnebrett til macbook 15"

Innleggav ac2 » ons 20.06.2012 21:03

Tusen takk for nyttig svar :-) Da går jeg nok for en small.
medlem i 141 måneder
 


Returner til Grafisk design



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]