Kjøpe logo til artist

Kjøpe logo til artist

Innleggav hbus91 » fre 01.06.2012 9:45

En venn av meg har drevet med musikkproduksjon i mange år, og vi har nå funnet ut at det er på tide med en skikkelig logo! :-) Vi har prøvd å lage på egenhånd, men ferdighetene fra media på videregående strekker ikke til..

Etter å ha søkt litt rundt så ble vi ikke så mye klokere på hvor vi burde henvende oss. Kompisen min er selvfølgelig villig til å legge litt penger i det her. Har sett litt rundt på diverse sider, men alt virker så "masseprodusert".

Så er det noen av dere som har tips til hvem vi skal snakke med? Kjenner du til noen flinke logodesignere?
medlem i 186 måneder
 

Re: Kjøpe logo til artist

Innleggav HairBall » søn 17.06.2012 12:53

medlem i 199 måneder
 

Re: Kjøpe logo til artist

Innleggav pushit » tor 28.06.2012 22:20

Designlinjene på landets høgskoler og universiteter tar ofte slike oppdrag gjennom egne studentprosjekter. Du må regne med å bruke en del uansett. Dette er et svinedyrt marked. Det er studentene (i samråd med studiets personell) som påtar seg oppdraget. Både arbeidet og prisene skal være konkurransedyktige. Jeg måtte imidlertid takke nei til et tilbud fra en høgskole på Østlandet. Ikke ante jeg at det koster så mye å sause sammen en logo i løpet av åtte timer (pluss korrigering etc). Lykke til :)

Brukerens avatar
medlem i 193 måneder
 

Re: Kjøpe logo til artist

Innleggav heltnaldo » man 02.07.2012 16:26

Det er vel her som det er med alt annet.. Man får hva man betaler for ;)
medlem i 141 måneder
 

Re: Kjøpe logo til artist

Innleggav pushit » man 16.07.2012 21:56

heltnaldo skrev:Det er vel her som det er med alt annet.. Man får hva man betaler for ;)

Du er vel ikke tilfeldigvis grafisk designer, heltnaldo? :)

Brukerens avatar
medlem i 193 måneder
 


Returner til Grafisk design



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]