Bra måte å importere flash animasjon inn i after effects?

Bra måte å importere flash animasjon inn i after effects?

Innleggav Egil » lør 20.11.2010 22:58

Hei! Jeg var usikker på om dette spørsmålet fallt i grafisk design forumet eller video-forumet, så beklager om det blir feil plass...

Uansett så har jeg et prosjekt hvor jeg skal lage en animasjon hvor karakterene i animasjonen er tegnet på tradisjonelt vis, og bakgrunnen er type ekte bilder som jeg beveger med keyframes og motion tweening.

Planen min er å animere karakterene for hånd i flash også importere det med bakgrunnen i flash, og for å unngå at en hvit bakgrunn kommer med når jeg importerer det i after effects, så setter jeg bakgrunnen som gjennomsiktig. Jeg importerer det inn i after effects for å legge til bakgrunner (og bloom effekter osv osv.)

Jeg har animert ferdig en liten sekvens, og har prøvd å importere det flere ganger. Men det virker som om dette er noe enten after effects eller flash ikke takler. som oftest mangler det opp til flere frames og nesten alltid er første frame borte. Er det noen måte å fikse dette på eller fins det en annen metode som egner seg bedre til denne teknikken?

Brukerens avatar
medlem i 213 måneder
 

Returner til Grafisk design



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]