Visittkort bladformet design

Visittkort bladformet design

Innleggav sighaug » tor 01.04.2010 12:49

Har bestemt meg for designe mitt eget visittkort og bestemt meg for hvordan det skal se ut . http://www.pomegranatepress.biz/wp-cont ... ro_img.jpg - eksempel på formen

Jeg har bare funnet ut et nettsted som lar meg enkelt laste opp eget design inn i dette formatet. Det er Uprinting.com , men disse sender ikke til Norge. Noen tips andre selskaper som lar meg lage i dette formatet uten at det koster en formue?
medlem i 223 måneder
 

Re: Visittkort bladformet design

Innleggav TorsteinO » søn 04.04.2010 11:21

Søk etter "die cut". Det der er en ganske vanlig form, så det burde ikke være noe stort problem å finne noen.

Brukerens avatar
medlem i 209 måneder
 

Re: Visittkort bladformet design

Innleggav sighaug » søn 04.04.2010 14:08

Takker for svar og tips. Fant et par-tre steder til ( printlineadvertising.co.uk + castleprint.co.uk ), men de jeg fant ligger en del over uprintings 69USD for 250stk.
For å være mer konkret så hadde jeg håpet på noe rundt 500kr + porto for 250stk. Er dette realistisk for den die-cut formen jeg er ute etter?
medlem i 223 måneder
 

Re: Visittkort bladformet design

Innleggav turimblar » søn 04.04.2010 14:52

Pr idag er dollar-kursen i kr. 5,903.

70 dollar x 6 = 420,- kroner.
Burde vel ikke ligge så langt unna prisen du er ute etter da?

Jeg ville vært nøye med å vite kvaliteten på selve trykket!

EDIT: sorry, leste feil og la ikke merke til at det var uprintings-prisen du ikke fikk matchet på de andre web-sidene...
medlem i 227 måneder
 

Re: Visittkort bladformet design

Innleggav TorsteinO » søn 04.04.2010 15:17

Det er mange som KAN gjøre det, men med en gang du skal ha noe mer enn helt standard firkantede visittkort, så øker prisen ganske raskt, og den prisen du antyder er relativt billig selv for ganske standard kort med 4+4 trykk, så tror nok du håper på for mye ja.

Titt litt rundt på linkene du finner her, flere så ganske lovende ut, du kan jo også prøve å sende en mail til noen av de du finner med sånne kort og spørre hvor de fikk laget dem og hvor mye det kostet.

http://www.google.com/search?client=saf ... 8&oe=UTF-8

Brukerens avatar
medlem i 209 måneder
 

Re: Visittkort bladformet design

Innleggav sighaug » man 05.04.2010 6:11

Jepp, håper nok på for mye. Jeg sender avgårde noen mails og se hvor det bærer hen. Takk for tips ;)
medlem i 223 måneder
 


Returner til Grafisk design



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Ingen registrerte brukere



cron