Hjelp til logodesign

Hjelp til logodesign

Innleggav hoylandsbygd.no » tir 08.12.2009 22:12

Vil først og fremst klargjera at me ikkje har midlar til å kunna kompensera for noko hjelp... så dersom det er eit hinder, venligst ignorer denne tråden...

Driv ein litan nettstad på dugnad. Kan jo sjekke den ut sjølv men kort fortald ein nettstad for ei lita bygd på vestlandet som inneheld informasjon om kva som skjer i bygda.

Planlegg for tida å redesigne sida, tenker å flytte frå Wordpress til Drupal og laga sida meir "community"-basert ved at brukarar kan tilføre "content" på ulike måtar. Uansett så tenkte eg at sida kunne trengt eit ansiktsløft i samme slengen... men er svak på den grafiske og kreative sida...

Den enklaste veien for min del er ein tekstbasert logo... noko eg alltids skal få til på ein grei måte... men kunne i grunn tenkt meg å fått laga ein "skikkelig" og i større eller mindre grad tidlaus logo som kan fronta bygda og sida i lang tid fremover... ingen enkel sak... har grubla på korleis ein kan skildra eller gjenspeila bygda grafisk i ein logo... tenker at det faktum at det er ei nydelig bygd ved sjøen, og på ei øy som ligg midt i smørauga i den vakre vestlandsskjærgården bør reflekterast... men det er enklare sagt enn gjort i ein logo...

Er takknemlig for alle innspel og tips me kan få... og dersom det er nokon som tar seg tid til å laga eit logoforslag så er det fantastisk!
Sist endret av musher den tir 08.12.2009 22:17, endret 1 gang
Grunn: Denne kom dobbelt. Slettet den andre…
medlem i 172 måneder
 

Re: Hjelp til logodesign

Innleggav L Desygn » ons 09.12.2009 0:03

Hei!

Holder på å danne designbyrå, og kan gjerne ta en titt på dette. Helt greit å lage en gratis logo til å begynne med, for å bli litt varm i trøya :) Jeg gir beskjed hvis jeg får laget en logo til dere...

Hilsen Linda

L Desygn
medlem i 172 måneder
 

Re: Hjelp til logodesign

Innleggav hoylandsbygd.no » ons 09.12.2009 17:04

Hei Linda!

Da hadde våre kjempeflott!
medlem i 172 måneder
 


Returner til Grafisk design



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]