Får ikke installert Photoshop CS4

Får ikke installert Photoshop CS4

Innleggav markusthorsen » lør 09.05.2009 15:39

Hei

Jeg lastet ned 30-dagers trail versjonen av CS4 fra adobe.com, men glemte å legge inn serial. så da fikk jeg melding om at lisensen var utgått. jeg prøvde å laste ned ny 30-dagers trail, men når jeg skal innstalere CS4, får jeg samme melding om at lisensen for dette programmet er utgått..

Hvordan får jeg tak i ny "demo" som funker? Eller kan jeg aldri mer få CS4?


takk!
(bruker mac, forresten)

Brukerens avatar
medlem i 193 måneder
 

Re: Får ikke installert Photoshop CS4

Innleggav krsk0 » lør 09.05.2009 15:42

Du for nok ikke cs4 mer vis du ikke kjøper det.
medlem i 184 måneder
 

Re: Får ikke installert Photoshop CS4

Innleggav macfyksen » lør 09.05.2009 15:56

Kan du ikke bare skrive inn serialen da?

Brukerens avatar
medlem i 213 måneder
 

Re: Får ikke installert Photoshop CS4

Innleggav markusthorsen » lør 09.05.2009 16:03

er ingen plass jeg kan skrive inn serial nå.. får bare opp denne boksen med lisens utgått meldingen:( buu

Brukerens avatar
medlem i 193 måneder
 

Re: Får ikke installert Photoshop CS4

Innleggav krsk0 » lør 09.05.2009 18:54

Oja, forsto det som at du hadde hatt trial og ville ha en ny trial. Men vis du har betalt for cs4 så er den kjip det er ikke akkurat billig, men finnes sikkert en måte og gjøre det på.
medlem i 184 måneder
 

Re: Får ikke installert Photoshop CS4

Innleggav rebop » lør 09.05.2009 19:48

Du må slette konfigurasjonsfilene til photoshop i tillegg til selve programmet for så å legge det inn igjen på nytt tipper jeg.

Bibliotek -> Application Support -> Adobe er hvertfall en av plassene du må lete.

Evt kan en legge inn gimp som er gratis og fungerer mer enn 30dager.
http://www.gimp.org/macintosh/

Brukerens avatar
medlem i 226 måneder
 

Re: Får ikke installert Photoshop CS4

Innleggav markusthorsen » søn 10.05.2009 14:12

Oja, forsto det som at du hadde hatt trial og ville ha en ny trial. Men vis du har betalt for cs4 så er den kjip det er ikke akkurat billig, men finnes sikkert en måte og gjøre det på.


har hatt trial ja, og vil ha ny trail. men adobe lar meg ikke få ny trail, siden jeg ikke skrev inn serialen tidsnok.

Brukerens avatar
medlem i 193 måneder
 

Re: Får ikke installert Photoshop CS4

Innleggav krsk0 » søn 10.05.2009 15:43

Noe av vitsen med trial er jo at du skal prøve før kjøpt. Derfor kan du bare ha en trial.
medlem i 184 måneder
 

Re: Får ikke installert Photoshop CS4

Innleggav markusthorsen » søn 10.05.2009 18:19

hadde jeg kjøpt photoshop, og hadde hatt en gyldig serial, så hadde jo saken vært grei. men jeg lasta ned trailen for så å finne en serial.

nå har jeg prøvd å slettet alt som heter adobe photoshop cs4 på macen min, brukt Appzapper og kjørt et slags CS4cleaner som jeg lasta ned fra adobe sine hjemme sider.

men får framdeles ikke lastet ned en 30 dagers trail igjen. jeg får lastet ned og gitt en ny sjangse til å skrive inn serial, men ingen ser ut til å funke.

(kan hende det er litt buuu tema å ta opp her på forumet, i og med at jeg laster ned ulovlig i piratbukta, og finner cracks og serials hos dem.. hvis det er imot reglene, så beklager jeg og skal avslutte tråden)

men noen som har noen tips?

Brukerens avatar
medlem i 193 måneder
 

Re: Får ikke installert Photoshop CS4

Innleggav markusthorsen » tir 12.05.2009 15:34

har funnet en patch og fått til cs4. men det jobber veeldig sakte! bare jeg skal fylle bakgrunnen, så kommer det opp et loading vindu og det tar evig tid. noen som vet hva dette kan være?

Brukerens avatar
medlem i 193 måneder
 

Re: Får ikke installert Photoshop CS4

Innleggav Simikk » tir 12.05.2009 15:35

(kan hende det er litt buuu tema å ta opp her på forumet, i og med at jeg laster ned ulovlig i piratbukta, og finner cracks og serials hos dem.. hvis det er imot reglene, så beklager jeg og skal avslutte tråden)


Tror du har rett i det du sier der ...
medlem i 197 måneder
 

Re: Får ikke installert Photoshop CS4

Innleggav Mittis » lør 16.05.2009 13:16

Jeg har forsåvidt også et problem med å få instalert CS4.
Serienummeret virker ikke. Da jeg ringte support ble jeg fortalt at om jeg laget en ny brukerkonto og instalerte der så ville det virke. det stemte forsåvidt, men cs4 spør fremdeles etter serienummeret på min egen brukerkonto. noen forslag? Har foresten prøvd reinstalere et par ganger nå uten at det har gjort trikset.
noen forslag?
medlem i 190 måneder
 


Returner til Grafisk design



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]