Design-konkurranse, vinn 10 000,-

Design-konkurranse, vinn 10 000,-

Innleggav jervi » fre 21.11.2008 13:44

Studentradion i Trondheim vil fra nyttår av sende 24 timer i døgnet i Trondheim. Vi skal også skifte navn fra Studentradion i Trondheim til Radio Revolt, og trenger følgelig en ny og helhetlig grafisk profil. I den forbindelse er det utlyst en konkuranse, hvor vinneren stikker av med 10 000,- kroner. Har du lyst til å lage designet til det som blir norges største studentradio, samt en av Midt-Norges største radiokanaler?
Bilde
Ønskeliste
  • Enkelt/stilrent.
  • Logo: Helst ikke mer enn tre farger, og skal kunne fremstå ensfarget på svart eller hvit bakgrunn.
  • Et logosymbol er ikke nødvendig, men ønskelig. Navnet (teksten) kan altså være symbol nok i seg selv. Studentradioen i Trondheim skal kunne være med i logo, som undertittel (Logoen må kunne fungere med og uten undertittelen ”Studentradioen i Trondheim”).
  • Retningslinjer/regler for hvordan man kan/ikke kan bruke navn, undertittel og eventuelt logosymbol (fargekombinasjoner/fargepalett, font(er)/typografi, størrelsesforhold, evt. retningslinjer for bruk av tilleggssymboler/elementer).
Mer informasjon og påmelding finnes her.
Det er altså i hovedsak en logo vi er ute etter, men et mer komplett designuttrykk teller bare positivt. Håper dette høres interessant ut!

Brukerens avatar
medlem i 249 måneder
 

Re: Design-konkurranse, vinn 10 000,-

Innleggav termserv » man 24.11.2008 21:40

Står ikke noe om tidsfrist?

Brukerens avatar
medlem i 211 måneder
 

Re: Design-konkurranse, vinn 10 000,-

Innleggav jervi » tir 25.11.2008 14:55

Jeg er faktisk ikke sikker på tidsfristen selv, da det er redaksjonen (som jeg ikke er en del av) som står bak konkurransen. Men send en mail til nyprofil<ætt>studentradion.no, så får du mer info, både om konkurransen og frister...

EDIT: Burde jo for øvrig endre innlegget mitt nå, siden Kultur- og Kirkedepartementet utsatte den nye konsesjonsperioden til 1. juli 2009. Men det blir fortsatt navnebytte, og vi håper å fortsatt få 24/7-konsesjon :)

Brukerens avatar
medlem i 249 måneder
 

Re: Design-konkurranse, vinn 10 000,-

Innleggav jervi » fre 19.12.2008 18:06

Fristen har nå gått ut, dessverre. Vinneren blir kontaktet direkte.

Brukerens avatar
medlem i 249 måneder
 


Returner til Grafisk design



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]