Lage logo? Flott premie

Lage logo? Flott premie

Innleggav henkii » man 17.11.2008 17:17

Hei!
Jeg har akkurat stiftet en ungdomsvedrift som heter Antares Smykkedesign UB, og kunne trenge hjelp med å lage en logo.

Navnet Antares kommer fra en av de største stjernene i universet, som også er en av de blankeste og klareste stjernene. Men vi vil også ha med noe som har med perle eller smykke i logoen. Hadde vært kjemefint om noen kunne lage forslag til logo eller komme med ideer! :-D

Smykkene vi lager er laget av Swarvski krystaller, ferskvannsperler, halvedelstener og sølv dersom noe av dette kunne vært med :-P

Til den som kommer med logo forslaget vi velger ut, sender vi et flott smykke med ekte ferskvannsperler, Swarovski krystaller og sølv. Dette smykket har en verdi av kr. 800. (Regner med at det kanskje er en del menn i dette forumet, men dette er jo en flott gave til venner eller familie)

På forhoånd takk!
medlem i 200 måneder
 

Re: Lage logo? Flott premie

Innleggav randi ferkingstad » man 17.11.2008 17:42

Det finnes mange muligheter her. Vet ikke hvor bra forslagene mine er, men men :-P

En mulighet kunne være å lage en sol og skrive Antares over og smykkedesign under. Eller så kunne det stått inni solen. Denne solen kanjo kanskje også se litt ut som en perle? Jeg er ikke noe flink i Photoshop, men du kan jo se om du får laget det selv om du kan det, eller kanskje noen andre i forumet vil:P
medlem i 185 måneder
 

Re: Lage logo? Flott premie

Innleggav Simmemann » ons 19.11.2008 1:13

Har laget ett lite forslag. Litt vanskelig å ha med både stjerne og perler. Blir litt for mange elementer, syns egentlig jeg, men men.

Her er to forslag, med variasjon av den ene.

Bilde

Posisjon, farger, whatnot kan alltids diksuteres og forandres.

Brukerens avatar
medlem i 195 måneder
 

Re: Lage logo? Flott premie

Innleggav Jøggler » ons 19.11.2008 19:07

Bilde

Bilde
medlem i 185 måneder
 

Re: Lage logo? Flott premie

Innleggav henkii » ons 19.11.2008 21:15

Tusen takk. Har laget en logo med inspirasjon fra "simmemann" sin ene logo.
Bilde
Sender et smykke til deg dersom du ønsker det;) Er det noen som synes skrifttypen, fargen eller lignende var upassende, eller er logoen brukbar?
medlem i 200 måneder
 

Re: Lage logo? Flott premie

Innleggav TAMARBL » ons 19.11.2008 21:21

Den var fin, men stjernen kunne være litt "slankere"; slik som det er nå virker det som logo til oppvaskmiddel. :-)
medlem i 185 måneder
 

Re: Lage logo? Flott premie

Innleggav turimblar » ons 19.11.2008 21:27

medlem i 228 måneder
 

Re: Lage logo? Flott premie

Innleggav Simmemann » ons 19.11.2008 21:30

henkii skrev:Tusen takk. Har laget en logo med inspirasjon fra "simmemann" sin ene logo.
Bilde
Sender et smykke til deg dersom du ønsker det;) Er det noen som synes skrifttypen, fargen eller lignende var upassende, eller er logoen brukbar?


Personlig forbinder jeg smykker med litt pen, klassisk kursiv font, men det er jo bare meg. Det viktige er jo å bruke en som kommuniserer bedriften og produktet deres.

Men den ekstra «k»-en i smykkkedesign kan du godt la vær ;)

Brukerens avatar
medlem i 195 måneder
 

Re: Lage logo? Flott premie

Innleggav TAMARBL » ons 19.11.2008 21:32

Den var mer passende, kanskje bør ha litt lysere farger. :-D
medlem i 185 måneder
 

Re: Lage logo? Flott premie

Innleggav turimblar » ons 19.11.2008 21:59

konkurransen er over? var litt seint ute kanskje...

var det min du mente var litt mørk? i såfall er jeg litt enig, og det kan jo endres. takk :-)
men gidder ikke det hvis vinneren er valgt allerede.
medlem i 228 måneder
 

Re: Lage logo? Flott premie

Innleggav Simmemann » ons 19.11.2008 22:18

turimblar skrev:konkurransen er over? var litt seint ute kanskje...

var det min du mente var litt mørk? i såfall er jeg litt enig, og det kan jo endres. takk :-)
men gidder ikke det hvis vinneren er valgt allerede.


Det var nå ikke mange minuttene du var sein, så jeg skal ikke klage hvis hun ombestemmer seg :-)

Forslaget ditt er veldig fint, men jeg tenker litt mer "vannkraft" når jeg ser på den nå, kanskje en annen farge hadde fungert?

Egentlig er jeg overrasket over at hun tok den hun gjorde, for jeg synes at min andre var penere.

Brukerens avatar
medlem i 195 måneder
 

Re: Lage logo? Flott premie

Innleggav henkii » ons 19.11.2008 22:33

Er bare å fortsette å lage logoer! Har visst ikke bestemt meg likavel..

Som du sier ligner kanskje den jeg hadde laget litt for mye om et oppvaskmiddel.

Synes triumblar sin logo var fin, og enkel å kjenne igjen. Men kanskje du kunne laget den i flere farger. Hvis de "trådene" ut var i alle regnbuens farger, eller en lysere og gladere farge. Smykkene våre er jo veldig fargerike, så hadde vært gøy å se hvordan den logoen så ut hvis du hadde fått med hele regnbuen:P
medlem i 200 måneder
 

Re: Lage logo? Flott premie

Innleggav randi ferkingstad » ons 19.11.2008 23:09

Synes også den var fin og hadde likt å se den i farger! Men den henkii lagde med inspirasjon fra en annen i forumet likte jeg svært godt. Både få med det at Antares er en klar og stor planet, samtidig som at det er på et perlekjede;) Vakkert!
medlem i 185 måneder
 

Re: Lage logo? Flott premie

Innleggav turimblar » ons 19.11.2008 23:21

begynner å bli litt trøtt her, men her kommer en mer juicy utgave ;-)

Bilde

http://bildr.no/view/290209
medlem i 228 måneder
 

Re: Lage logo? Flott premie

Innleggav henkii » tor 20.11.2008 12:59

Likte den siste logoen veldig godt. Men det står Foto over den røde krystallen, kune du fjærnet dette?

Er ganske sikker på at jeg velger denne logoen, og sender den til trykkeri fordi den skal være på en plakat straks. Bare å si adresse, så skal du få tilsendt et smykke;)
medlem i 200 måneder
 

Neste

Returner til Grafisk design



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]