et iphoto spørsmål!

et iphoto spørsmål!

Innleggav thomasbrucedyrud » søn 04.07.2004 17:53

Hei, jeg har iphoto fra ilife 04 dvd og har lagt inn en haug med bilder. var nylig i utlandet og har laget et album med de bildene. jeg har fikset musikk til bildefremvisningen osv. helt topp! Men jeg skulle jo gjerne brent dem ut på cd, og helst slik at når cd blir satt inn så kommer det bildefremvisning og musikken jeg la til, og den må være windows kompatibel(har noen ubrukelig venner som enda klamrer seg fast til den møkka) hvis det ikke er mulig med å få med musikk så ihvertfall slik at den kan vises i windows. de andre gangene jeg har brent har de bare blitt iphoto kompatible og ingen musikk!

kan noen hjelpe meg så hadde det vært knall!

cheers
medlem i 239 måneder
 

Innleggav ggt667 » søn 04.07.2004 18:21

Eksporter som QuickTime det spiller som forventet på LitenBløt FindDOS.

Brukerens avatar
medlem i 241 måneder
 

Innleggav thomasbrucedyrud » man 02.08.2004 14:56

hei, takk for tipset,men det funket ikke helt som forventet. Du skjønner jeg har mange bilder som skal sees igjennom og det som skjedde når jeg eksporterte var at det bare kom en sang om og om igjen. Mens på mappen min i iphoto så går den gjennom et album.

Er det noen mulighet for at jeg kan få den til å spille flere sanger til slide showet?
medlem i 239 måneder
 

Innleggav thomasb » man 02.08.2004 15:40

Lag slideshow i iDVD! ;)

Administrator
Brukerens avatar
medlem i 248 måneder
 

Innleggav SimonMee » man 02.08.2004 17:58

Og hva med oss som ikke har dvd-brenner? :)

Brukerens avatar
medlem i 242 måneder
 

Innleggav andemann » man 02.08.2004 19:47

Klarer ikke iDVD å brenne til cd?

Brukerens avatar
medlem i 245 måneder
 

Innleggav magnus » tir 03.08.2004 0:29

Om det klarer det er en ting, men det faktum at iDVD ikke starter på maskiner uten SuperDrive, det er en annen ting ;)
medlem i 245 måneder
 


Returner til Grafisk design



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]