Importere til iPhoto fra ekstern HD

Importere til iPhoto fra ekstern HD

Innleggav mrthompson » tor 01.07.2004 23:55

Hallå, jeg har kjøpt en ekstern hd med tanke på å ha et sted å lagre bildene mine, og syns at iPhoto er et flott program. Jeg er interessert i å kunne se bildene som ligger på den eksterne hd'en i iPhoto, uten å importere dem til Biblioteket på intern hd. Er det mulig?
medlem i 236 måneder
 

Innleggav Swag » fre 02.07.2004 0:53

Har litt av samme problemstillingen selv. Har alle bildene mine i mapper, og jeg vil helst ikke ha dobbelt opp.
medlem i 237 måneder
 

Innleggav mrthompson » lør 03.07.2004 11:44

Hei, fikk hjelp av en kompis. iPhoto Library Manager fungerer som jeg ønsker. Last det ned her hvis du vil: http://www.versiontracker.com/dyn/moreinfo/macosx/13532
medlem i 236 måneder
 

Innleggav Swag » lør 03.07.2004 14:41

Genialt! Takker! :D
medlem i 237 måneder
 

Innleggav kjhh » man 05.07.2004 19:24

javascript:emoticon(':evil:')Hei.
Lastet ned programmet men får det ikke til å fungere.
Mistet til slutt alle bildene jeg hadde i biblioteket, slik andre også hadde erfart.(De var ennå i mappen men kom ikke opp i iPhoto.)
Jeg trashet til slutt programmet men fant plutselig ut jeg ville prøve mer. Hentet programmet ut av søppelbøtten igjen, startet det og plutselig var bildene på plass igjen.
Men jeg får ikke noe fornuftig ut av programmet. Mapper med bilder liggende på en annen partisjon kommer ikke opp.
medlem i 247 måneder
 

Innleggav OysteinM » man 05.07.2004 20:41

Jeg flyttet faktisk hele iPhotobiblioteket over på en ekstern FW-disk. Det har fungert fint for oss. Vi er også to brukere (på samme maskin), som deler det samme biblioteket.
:)

Brukerens avatar
medlem i 240 måneder
 


Returner til Grafisk design



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]