iShadows

iShadows

Innleggav smacmac » ons 09.06.2004 21:12

Jeg har nettopp begynt å lage slike skygger som Apple har i sine reklamer, blant annet med slagord som.

John F. Kerry.
More than 10,000 times
better than Bush Jr.


Dette synes jeg er litt gøy, og har i den forbindelse tenkt å åpne et nettstedsom fokuserer på Apple reklamer. I starten vil det være mest parodier på Apples skyggereklamer, men jeg håper å utvide.

Selvfølgelig vet jeg at det vil bli et lite publikum, men jeg gjør det for å ha et sted å gjøre av mine arbeider. Da blant annet inne webdesign og da reaklametegning/laging i iMovie, Photoshop og Ilustrator.

Og da kommer jeg til spørsmålet:
Vet noen om noe sted der det er mange Apple reklame parodier. Mest da disse skyggene.


På forrhånd takk!

Finner jeg ut hvordan, vil jeg også prøve og legge inn galleri og forum for å diskutere det respektive emne.

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 247 måneder
 

Innleggav Hooloovoo » tor 10.06.2004 1:03

? Jeg henger ikke helt med på hva du mener med skygger... har du noe bildeeksempel? :o)

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 246 måneder
 

Innleggav smacmac » tor 10.06.2004 7:46

Bilde

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 247 måneder
 

Innleggav Hooloovoo » tor 10.06.2004 13:15

Aha! Kult! Du burde heller bruke ordet siluett, det er jo det der er. :o) Gleder meg til å se noe du ha laga!

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 246 måneder
 

Innleggav smacmac » tor 10.06.2004 15:50

Nå er noe lagt opp i galleriet.

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 247 måneder
 

Innleggav loring » tor 10.06.2004 20:39

Likt den Kerry ideen din, så jeg snekra sammen noe i gimp.. lasta det opp på galleriet... 2 versjoner faktisk... liker den som ikke er helt i svart best ;)
medlem i 239 måneder
 

Innleggav smacmac » fre 11.06.2004 8:46

gimp?

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 247 måneder
 

Innleggav thomasb » fre 11.06.2004 9:42

Det er et bildebehandlingsprogram, som f.eks Adobe Photoshop, bare at gimp er gratis (open source).

http://www.gimp.org/

Administrator
Brukerens avatar
medlem i 248 måneder
 


Returner til Grafisk design



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]



cron