iPhoto

iPhoto

Innleggav SimonMee » tir 23.03.2004 21:12

Hvordan har det seg at jeg sitter med iLife 04 som fulgte med iBook'en jeg kjøpte i midten av februar, og har en iPhoto-versjon 2?

Nå leser jeg på forsiden av Mac1.no at oppdatering til 4.0.1 har kommet. Hvorfor får jeg ikke lastet den ned fra "Programvareoppdatering"?

Først etter og ha klaget på denne artikkelen, sjekker jeg nå Apples nettsteder. Hva jeg finner der, forblir uvisst.

Brukerens avatar
medlem i 242 måneder
 

Innleggav SimonMee » ons 24.03.2004 14:31

Først fikk jeg min iBook, fant programmene iTunes, iPhoto og iMovie ferdig installert. Tenkte at dette var iLife, siden iLife skulle følge med.

Men hvor var GarageBand? Heldigvis fulgte det med en CD-ROM og en DVD-ROM med iLife '04. Jeg setter inn denne, installerer, og er fortrolig med at alt blir bra.

Oppgraderer både iTunes og Garageband.

Så leser jeg her på mac1.no at oppgradering til versjon 4.0.1 har kommet for iPhoto. Prøver å installere denne via Programvareoppgradering fra Eple-menyen. Der finnes ingen oppgradering for iPhoto. Deretter laster jeg ned den direkte fra Apples webside. Her får jeg beskjed om at versjon 4.0 ikke var funnet på min iBook. Jeg sjekker versjonsnummeret og finner versjon 2.

Setter inn iLife '04 DVD, installerer på nytt. Pussig nok fungerer alt.

Jeg har fått iLife '04 med oppgraderinger på både iPhoto og iMovie. Derfor spør jeg meg selv: "Hvorfor ble ikke iPhoto og iMovie oppgradert samtidig som jeg installerte Garageband fra DVD'en?"

Dette spørsmålet forblir ubesvart, men nå har jeg et oppdatert iLife!:)

Brukerens avatar
medlem i 242 måneder
 

Innleggav magnus » ons 24.03.2004 18:16

Kanskje du krysset av at du ikke skulle ha de med?
medlem i 245 måneder
 

Innleggav SimonMee » ons 24.03.2004 23:43

Hehe, dette var vel Den mest meningsløse post'en i dette forumet.

Altså, nå skal det sies, jeg har 0 problem med versjonene i mitt iLife. Jeg hadde problemer, og leser dere godt nok over, forstår dere.

Magnus, nei... Jeg krysset ikke av for noe annet enn at jeg ville ha Bluetooth-modulen. Jeg har jo DVD og CD-ROM av iLife '04.

Men, meningsløs post, siden jeg fant ut av ting 2 sekunder etter jeg hadde skrevet den første.

8)

Brukerens avatar
medlem i 242 måneder
 

Innleggav magnus » tor 25.03.2004 15:54

De var ikke på AppleStore, men under innstallasjonen jeg mente :P
medlem i 245 måneder
 

Innleggav thomasb » lør 27.03.2004 12:17


Administrator
Brukerens avatar
medlem i 248 måneder
 


Returner til Grafisk design



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]