reel 2008 beta 0,1

Her kan du vise fram dine egne arbeider innen video

reel 2008 beta 0,1

Innleggav gunleik » ons 24.09.2008 21:08


Brukerens avatar
medlem i 206 måneder
 

Re: reel 2008 beta 0,1

Innleggav Elling85 » tor 25.09.2008 22:16

Personlig synes jeg du venter for lenge med noen av de kuleste bildene dine. De landskapsbildene du åpner med er ikke så visuelt spennende etter min smak, mens du har masse godsaker lengre ut. Jeg ville åpnet hardere med litt mer action. Skulle gjerne også likt å sett noen sammenhengende strekk av noen av de tingene som så ut som fiksjonsarbeider og/eller reklamearbeider.

Ellers har du jo mye å by på. Likte spesielt godt timelapse langs veien, Turboneger (mer av dette?), klinings på kjøkkenet, Snowboard-greiene og generelt bildene med folk eller deler av folk i. Jeg synes du kan kutte ganske mye av naturbildene. Men smaken er jo som kjent som baken, todelt.

Går det ellers bra i livet? Long time no see. Skal skyte kortfilm på RED neste uke, har det skjedd noe spennende på etterarbeidsfronten? Fortsatt kronglete å klippe med proxy-filer og så online senere? Produksjonen tenker å gjøre en offline klipp først, og så jobbe 2k i Color med utgangspunkt i RAW-filene, og jeg har så langt valgt å holde meg unna den delen av produksjonen :)

Brukerens avatar
medlem i 207 måneder
 

Re: reel 2008 beta 0,1

Innleggav gunleik » fre 26.09.2008 8:09

Takk, den var nyttig!

Ciolor er et buggy beist som må behandles pent for å funke. 25 fps dpx er IKKE en god plan. AJA wrap'er kan funke.

"Om litt" kan man nok grade RAW filene direkte i Color, og om svært kort kan man gjøre jobben på RAW i CS4.

Lykke til!

Brukerens avatar
medlem i 206 måneder
 

Re: reel 2008 beta 0,1

Innleggav gunleik » søn 28.09.2008 9:47

Nå håper jeg det er ferdig.

Re-arrangerte skuddene
Noen forsvant, en del andre kom inn.
Mindre filer som streamer...

1k:
http://www.byacserv.com/vulture/web/vulturereel_2008_1k.mov

0,5k
http://www.byacserv.com/vulture/web/vulturereel_2008_05k.mov

Tusen takk igjen!

Brukerens avatar
medlem i 206 måneder
 


Returner til Video



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Ingen registrerte brukere