Intro til muskkmagsinet "Demo"

Her kan du vise fram dine egne arbeider innen video

Intro til muskkmagsinet "Demo"

Innleggav iEsp » søn 11.05.2008 18:21

Heisann!

I vinter laget jeg en intro til et musikkmagasin om unge, lovende artister i nord-trøndelag. Skulle gjerne hatt noe feedback på den siden jeg mest sannsynlig skal stå for grafikken for et oppfølgende program.

Og vær gjerne blodig ærlig ;)

http://www.student.hint.no/~051420/demointro.html

Brukerens avatar
medlem i 208 måneder
 

Re: Intro til muskkmagsinet "Demo"

Innleggav Janespen » søn 11.05.2008 19:29

Jeg er ingen ekspert, men i mine øyne så dette veldig kult ut, og kunne vært sendt på en hvilken som helst tv-kanal.
medlem i 203 måneder
 

Re: Intro til muskkmagsinet "Demo"

Innleggav Vassago » søn 11.05.2008 21:11

Jeg likte det veldig godt! Ser bra ut! :)
medlem i 219 måneder
 

Re: Intro til muskkmagsinet "Demo"

Innleggav TDSzevz » man 12.05.2008 14:34

Grafikken likte jeg veldig godt, det du kunne fikset litt på var lyssettingen når du filmet. Det virket egentlig som om du kun bruke det naturlige lyset i begge settingene?

Brukerens avatar
medlem i 210 måneder
 

Re: Intro til muskkmagsinet "Demo"

Innleggav iEsp » man 12.05.2008 16:19

Takk for at dere liker grafikken da :-)

Glemte å nevne at det er kun den grafiske delen av introsekvensen jeg ønsker feedback på, bildene er filmet av andre medelever, men er nok enig i at det spesielt med programlederen først der hadde gjort seg med litt lyssetting.

Men av en eller annen grunn virker det som bildene har blitt mørkere etter at jeg kjørte klippet gjennom Flash Video Encoder.

Brukerens avatar
medlem i 208 måneder
 

Re: Intro til muskkmagsinet "Demo"

Innleggav Bonna » man 12.05.2008 16:52

Den var ganske stilig! Likte spesielt godt at det var en overgang fra "intropratingen" til selve introen. Er det lov å spørre deg hvilket program du brukte for å lage introen? Har litt lyst å dille med dette selv, men er igrunn helt fersk. :P
medlem i 244 måneder
 

Re: Intro til muskkmagsinet "Demo"

Innleggav iEsp » man 12.05.2008 18:10

Grafikken er hovedsaklig laget i Illustrator, og animert i AfterEffects...og noe Photoshop.

Brukerens avatar
medlem i 208 måneder
 


Returner til Video



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Ingen registrerte brukere