Tulling fra min kant as well

Her kan du vise fram dine egne arbeider innen video

Innleggav thomasb » ons 10.10.2007 23:35

Artig ja! Motion tracking er tøft :)

Ang. Motion blur i After Effects... har du prøvd å endre på innstililngene for Motion blur, som finnes under Advanced-fanen i Composition Settings, som du finner i Composition-menyen?

Følgende står i AE Help:
Motion blur settings in the Advanced tab of Composition Settings

Samples Per Frame The minimum number of samples. This is the number of samples used for frames for which After Effects is not able to determine an adaptive sampling rate based on layer motion. This sample rate is used for 3D layers and shape layers.

Adaptive Sample Limit The maximum number of samples.

Shutter Angle The shutter angle is measured in degrees, simulating the exposure allowed by a rotating shutter. The shutter angle uses the footage frame rate to determine the simulated exposure, which affects the amount of motion blur. For example, entering 90° (25% of 360°) for 24-fps footage creates an effective exposure of 1/96 of a second (25% of 1/24 of a second). Entering 1° applies almost no motion blur, and entering 720° applies a large amount of blur.

Shutter Phase The shutter phase is also measured in degrees. It defines an offset that determines when the shutter opens relative to the beginning of a frame. Adjusting this value can help if an object with motion blur applied appears to lag behind the position of the object without motion blur applied.

A Shutter Phase value that is -1/2 of the Shutter Angle value is best for a layer that is composited on top of another using motion tracking data. (For example, Shutter Phase = -90, Shutter Angle = 180.) This setting combination causes a blur that is centered on the original object.

Administrator
Brukerens avatar
medlem i 247 måneder
 

Innleggav TigerOla » ons 10.10.2007 23:46

Er fullt klar over at de innstillingene finnes, men tok det ikke så alvorlig når det bare var sånn leking :)

Brukerens avatar
medlem i 233 måneder
 

Innleggav darkshogun » fre 12.10.2007 12:18

Morro!

Akkurat på denne typen track ville jeg tatt en kjapp average eller smooth for å få bort de aller verste smånappene.
Motionblur funker ikke direkte på tracka objekter tror jeg, mener å vært borti akkurat det der. Om animasjonen sitter på anchor point istedenfor position, vil nok ikke MB fungere.

Brukerens avatar
medlem i 208 måneder
 

Innleggav TigerOla » fre 12.10.2007 16:37

Stemmer - brukte null objects for å få plassert teksten slik jeg ville ha det. :)

Brukerens avatar
medlem i 233 måneder
 

Forrige

Returner til Video



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Ingen registrerte brukere