Tv-Produksjon Utdanning

Stilling ledig? Søker du jobb? Legg inn en annonse her.

Tv-Produksjon Utdanning

Innleggav gedde » ons 13.02.2008 11:56

Trenger litt hjelp til noen tips anngående videre utdanning, er til våren ferdig på Media og Kommunikasjon etter tre år. Ønsket er å arbeide med tv-produksjonsledelse så da lurer jeg litt på hva jeg kan/bør gå for å være best mulig utdannet.

Har sett litt på NISS og kunne godt tenke meg å gå der, noen erfaringer med NISS?
Er selvfølgelig åpen for andre skoler og måter å kombinere forskjellige studier på.

Brukerens avatar
medlem i 219 måneder
 

Re: Tv-Produksjon Utdanning

Innleggav EivindNitter » ons 13.02.2008 13:21

På Høgskolen i Lillehammer har du kulturprosjektledelse, og også prosjektledelse for fjernsyn (her finner jeg bare link til et emne, men du finner nok mer hvis du søker). Begge er bachelorstudier.

Går på lillehammer selv, på fjernsynsteknikk, og det virker som de fleste på de fagene trives godt - og det virker som mange får jobb etterpå. Så sjekk det ut - kanskje det er det du leter etter!

Edit: Jeg kan sikkert sette det i kontakt med noen som går på tredjeåret nå om du vil høre mer direkte fra noen her oppe. Bare si ifra!
medlem i 243 måneder
 

Re: Tv-Produksjon Utdanning

Innleggav gedde » ons 13.02.2008 15:19

Tusen takk for tipset!

Kulturprosjektledelse så ikke dumt ut, skulle bare stått litt mer om spesieliseringen 2 året...
Klarte ikke å finne Tv-Produksjonsledele som egen bachelor, bare jeg som ser dårlig?

Brukerens avatar
medlem i 219 måneder
 

Re: Tv-Produksjon Utdanning

Innleggav EivindNitter » ons 13.02.2008 16:03

Nei, jeg fant det ikke selv.. rart.

Men sjekk i felleskatalogen, og du kan helt sikkert bestille en katalog/brosjyre fra HiL med alle studier gratis på websiden.
medlem i 243 måneder
 

Re: Tv-Produksjon Utdanning

Innleggav spedstad » fre 15.02.2008 3:01

Prosjektledelse for fjernsyn vil sannsynligvis ikke ta opp nye studenter igjen før i 2009, desverre. Det kullet som går i år er et slags "forsøksheat"...

Selv går jeg også fjernsynsteknikk og som Forcery sier, virker det som at de fleste på fjernsynsutdanningene her oppe trives :)

Brukerens avatar
medlem i 209 måneder
 


Returner til Jobb



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]