Frustrerende FLV

Diskuter og kom med spørsmål om lydopptak og musikk i forbindelse med videoproduksjon

Frustrerende FLV

Innleggav JakobV » søn 25.01.2009 22:25

Hei! :-)

Nå begynner jeg virkelig å bli lei her, frustrasjonen brer seg, noe som er forårsaket av en film fra Youtube.

*Jeg tenkte jeg skulle laste ned en musikkvideo fra Youtube med TubeTV, og håpte på at dette skulle bli lett, noe det til de grader ikke er.
* Bruker som sagt TubeTV, fordelen med dette programmet er at filmene automatisk blir konvertert til iTunes (iPhone) vennlig format.
* Når jeg prøver å laste ned, så går nedlastningen fint og filen legger seg på skrivebordet, men når konverteringen skal starte, så begynner problemene. Det går et par sekunder av konverteringen, for jeg får følgende feilmelding:
Bilde
* Jeg sitter altså her med FLV filer, som åpnes i Adobe Media Player.
Bilde
* Enkelte ganger vil QuickTime Pro åpne filene (har prøvd mange ganger), men da får jeg bare lyden med, intet bilde.
Bilde
* QuickTime får heller ikke konvertert filmen, noe som egentlig er likegyldig for meg, da det er bildene og ikke musikken jeg er ute etter.
Bilde

TubeTV har tidligere gjort jobben helt strålende, men nå fungerer det ikke. Kan det ha noe med at jeg laster ned en HD-film fra YouTube å gjøre?

Har du noe forslag til hvordan jeg kan gå frem for å få lagt filmen inn i iTunes og senere få den på iPhonen min, så er jeg takknemmelig for hjelp! :-)

Ha en forsatt fin kveld!

Brukerens avatar
medlem i 197 måneder
 

Re: Frustrerende FLV

Innleggav iRemote » søn 25.01.2009 23:18

Hei, last ned Visual hub for å konvertere om til mp4.

Brukerens avatar
medlem i 198 måneder
 

Re: Frustrerende FLV

Innleggav JakobV » søn 25.01.2009 23:31

Jeg kjøpte faktisk programmet i denne anledningen, men det går desverre ikke.
Bilde

Brukerens avatar
medlem i 197 måneder
 


Returner til Lyd / Musikk



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]