Linux i oslo

Her oppfordres det til å legge ut informasjon om Linux brukergrupper, og om evt. nye brukergrupper som søker nye medlemmer.

Linux i oslo

Innleggav boo10 » fre 04.08.2006 20:05

Flytter snart til oslo for å studere. Lurer på hva jeg har av linux-fasiliteter der :) Jeg er jo klar over at det er der man finner den største *nix brukergruppen, men problemet er hva har jeg å velge mellom. Hva skiller de forskjellige oslo lugene fra hverandre osv.?

Brukerens avatar
medlem i 216 måneder
 

Innleggav moma » fre 04.08.2006 21:43

Hei,
Ikke altfor mange svar ennå.

Jeg vil nesten anbefale "oplug", ikke fordi jeg selv vanker der men fordi den gruppen er visst meget sosialt anlagt, ser og hører jeg. Nyeste Linux Format mag (siste side) har til-og-med en artikkel om dem. Oplug rocks!
http://www.oplug.org

OLUG (Oslo Linux User Group) arrangerer endel interessante foredrag. Det synes jeg er veldig fint. Så meld deg på deres epostliste og møt opp når noe skjer.
http://www.olug.no/

Velkommen til Oslo !

Husk hva Hamsun skriver i åpningsdelen av sin bok "sult":
"""Ingen blir uforandret etter møtet med denne vidunderlige byen Christiania (altså gamle Oslo)..." Husker ikke helt ordrett.

Hvor er alle Oslo folk? På øyafestivalen... Har den begynt?

Anbefalte spisesteder i Opslo:
o...Vegeta vertshus... (Munkedamsveien 3b, ca. 70 meter fra Nationaltheatret T-bane stasjon)

o...Krishna's Cuisine... (akkurat ved krysset og på andre siden av veien til Majorstua T-bane stasjon, i 2. etasje)
Sist endret av moma den søn 17.09.2006 8:54, endret 9 ganger.

Erfaren
Brukerens avatar
medlem i 234 måneder
 

Innleggav boo10 » lør 05.08.2006 3:56

Hehe.. ja, takk for svar fra deg hvertfall da :) Hva med ubuntu norge.. er det noen av dem som holder til der og arrangerer de noe?

Brukerens avatar
medlem i 216 måneder
 

Hamsun Sitat

Innleggav Japps73 » lør 16.09.2006 17:56

denne forunderlige by, som ingen forlater før han har fåt mærker av den ...
medlem i 216 måneder
 

Innleggav moma » lør 16.09.2006 19:01

Så sant så sant.
Takk for det Japps73.

Erfaren
Brukerens avatar
medlem i 234 måneder
 


Returner til Norske Linux Brukergrupper



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]