okey, men jeg synes at de som utvikler Parallels ikke gjør en god jobb. Støtte for 3D og ActiveX burde være noe av det mest sentrale å støtte. Itillegg burde det ikke være det som er det vanskeligste
Det er ikke utviklerne som bestemmer hva som er enklest å gjøre desverre. Å lage virtuell deling av skjermkortytelse er ikke mye enklere enn for prosessoren. Nå har de klart det for prosessorer, så det kommer nok for skjermkort også, men det tar nok en stund..
Du skriver virutuell delling med prossesorer. At de endelig har klart det.
Det er fordi Apple har gått over til Intel prossesorer(X86 arkitetur) og
dermed trenger ikke programmet å oversette lengre.
Men skjermkortene har jo vært det samme på både PC og MAC lenge og leser samme språk..
Men men, jeg venter i spenning på hva utviklerne får til
Richaren skrev:okey, men jeg synes at de som utvikler Parallels ikke gjør en god jobb. Støtte for 3D og ActiveX burde være noe av det mest sentrale å støtte. Itillegg burde det ikke være det som er det vanskeligste
Du mener du hadde gjort en bedre jobb selv, siden det tydeligvis er elementære ting de sliter med? Send dem CV'en din så får du nok jobb
Hovedformålet med PArallels Desktop er ikke å kunne spille spill, det er å la forretningsfolk eller folk i jobb med å kjøre Windows-programmer direkte i Mac OS X (dog i et emulert Windowsmiljø) slik at de kan kjøpe Mac istedet for Windows, og derme slippe en masse unødvendige maintenancekostnader.
3D-grafikk nedprioriteres nok derfor, men jeg vil nok tørre å påstå at det evt. vil komme.
Leste ett eller annet sted at Parallels jobber fremover mot en løsning som utnytter det innebygde grafikkortet framfor å emulere det.
Men en såpass stor oppdatering vil nok komme i en helt ny versjon av programmet, altså ikke en mindre oppdatering slik som nå.
Men etter en stund vil det nok komme Den som venter på noe godt....