Parallels

Musikkanbefalinger. Hørt noe bra musikk?

Parallels

Innleggav Richaren » tor 23.11.2006 23:54

Jeg har nettopp funnet ut at Parallels har kommet med en update. Støtter den 3D eller ActiveX?

Blir det bedre med tanke på spill og sånn?
medlem i 209 måneder
 

Innleggav chello » fre 24.11.2006 0:04

Dene oppdateringen var ikke for mac!!!
medlem i 216 måneder
 

Innleggav Richaren » fre 24.11.2006 0:18

okey, men jeg synes at de som utvikler Parallels ikke gjør en god jobb. Støtte for 3D og ActiveX burde være noe av det mest sentrale å støtte. Itillegg burde det ikke være det som er det vanskeligste
medlem i 209 måneder
 

Innleggav ximo » fre 24.11.2006 0:21

Det er ikke utviklerne som bestemmer hva som er enklest å gjøre desverre. Å lage virtuell deling av skjermkortytelse er ikke mye enklere enn for prosessoren. Nå har de klart det for prosessorer, så det kommer nok for skjermkort også, men det tar nok en stund..

Brukerens avatar
medlem i 208 måneder
 

Innleggav Richaren » fre 24.11.2006 0:28

Du skriver virutuell delling med prossesorer. At de endelig har klart det.
Det er fordi Apple har gått over til Intel prossesorer(X86 arkitetur) og
dermed trenger ikke programmet å oversette lengre.
Men skjermkortene har jo vært det samme på både PC og MAC lenge og leser samme språk..

Men men, jeg venter i spenning på hva utviklerne får til
medlem i 209 måneder
 

Innleggav minkulf » fre 24.11.2006 0:51

Richaren skrev:okey, men jeg synes at de som utvikler Parallels ikke gjør en god jobb. Støtte for 3D og ActiveX burde være noe av det mest sentrale å støtte. Itillegg burde det ikke være det som er det vanskeligste


Du mener du hadde gjort en bedre jobb selv, siden det tydeligvis er elementære ting de sliter med? Send dem CV'en din så får du nok jobb ;)

Brukerens avatar
medlem i 212 måneder
 

Innleggav Polymorph » fre 24.11.2006 0:53

Hovedformålet med PArallels Desktop er ikke å kunne spille spill, det er å la forretningsfolk eller folk i jobb med å kjøre Windows-programmer direkte i Mac OS X (dog i et emulert Windowsmiljø) slik at de kan kjøpe Mac istedet for Windows, og derme slippe en masse unødvendige maintenancekostnader.

3D-grafikk nedprioriteres nok derfor, men jeg vil nok tørre å påstå at det evt. vil komme.

Brukerens avatar
medlem i 227 måneder
 

Innleggav Wackhy » fre 24.11.2006 2:50

Leste ett eller annet sted at Parallels jobber fremover mot en løsning som utnytter det innebygde grafikkortet framfor å emulere det.
Men en såpass stor oppdatering vil nok komme i en helt ny versjon av programmet, altså ikke en mindre oppdatering slik som nå.
Men etter en stund vil det nok komme :) Den som venter på noe godt.... ;)

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 222 måneder
 


Returner til Musikk



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]



cron