For de som har sansen for god musikk.

Musikkanbefalinger. Hørt noe bra musikk?

For de som har sansen for god musikk.

Innleggav Pookie » tor 12.10.2006 1:17

De bør ta en titt på albumet "Some Hearts" av Carrie Underwood, vinneren av American Idol sesong 4.. Linja er helt klart country, men som en stor fan av Sonata Arctica, Lordi, Audioslave etc. falt denne fortsatt godt i smak.

For min del startet det hele med denne fremførelsen av Pat Benatar's Love is a battlefield.. Måtte bare se når de sendte american idol på tv2 sebra idag :rolls eyes:

Rå dame, både vokalmessig og utenpå :-D Anbefales!

Brukerens avatar
medlem i 209 måneder
 

Innleggav Blomvik » tor 12.10.2006 1:44

Dama var pen, men likte ikke sangen. Overhodet.
medlem i 227 måneder
 

Innleggav ch_knapp » tor 12.10.2006 1:46

hmm... «American Idol», «bra», «country» og «liker du Audioslave så liker du henne» ... Noe skurrer, og det helt j**lig. - Jeg vet bare én ting. Jeg klikker IKKE på den linken.

Brukerens avatar
medlem i 229 måneder
 

Innleggav Pookie » tor 12.10.2006 1:48

Hehe, smaken er som baken ;)
Er umulig å holde seg til en musikk sjanger, for min del i det minste..

Vet ikkje hva som klaffet med akkurat Carrie Underwood, nok et av universets store mysterier..

Brukerens avatar
medlem i 209 måneder
 

Innleggav Blomvik » tor 12.10.2006 1:49

Kan ikke si det minnte særlig om Audioslave nei
medlem i 227 måneder
 

Innleggav Pookie » tor 12.10.2006 1:51

Blomvik skrev:Kan ikke si det minnte særlig om Audioslave nei


Skal ikkje så mye til for å høre det :-P Eneste bandet som har klart å sluppet mange album uten en eneste svakhet er Sonata Arctica.. Har fotsatt til gode å finne en annen artist eller band som er så gjennomført.

Brukerens avatar
medlem i 209 måneder
 

Innleggav ch_knapp » tor 12.10.2006 1:51

Pookie skrev:Vet ikkje hva som klaffet med akkurat Carrie Underwood, nok et av universets store mysterier..


Jeg tror de kaller de «Pupper»

Brukerens avatar
medlem i 229 måneder
 

Innleggav Pookie » tor 12.10.2006 1:54

Nja, det kan jo være din mening.. Skal man høre på musikk så er det viktigere at musikken fenger enn at artisten som synger ser pen ut.. Men i disse tider hører det jo til skjeldenhetene at jenter/kvinner som slår igjennom ikkje er oppimot "perfekt".

Brukerens avatar
medlem i 209 måneder
 

Innleggav ch_knapp » tor 12.10.2006 1:56

Hehe, trust me, pupper er ikke min greie. Men det jeg mente var bare at jeg ikke hadde store troen på hennes talent, og at dersom du skulle se noe i henne måtte det være noe slikt.

Brukerens avatar
medlem i 229 måneder
 

Innleggav Pookie » tor 12.10.2006 1:58

Hu vant jo idol, så noe må hun jo ha klart å skvise ut av strupen :-D

Brukerens avatar
medlem i 209 måneder
 

Innleggav Spoink » tor 12.10.2006 2:16

Synes hun hørtes mer ut som Bonnie Taylor...

Brukerens avatar
medlem i 231 måneder
 

Innleggav simen » tor 12.10.2006 2:21

El Grupo sin nyeste plate er konge musikk :P Vet det litt off topic men :P Fikk den akkurat :)

Brukerens avatar
medlem i 249 måneder
 

Innleggav Pookie » tor 12.10.2006 2:22

Tråden er åpen for god musikk ;) El Grupo, spansk?

Brukerens avatar
medlem i 209 måneder
 

Innleggav simen » tor 12.10.2006 2:27

Pookie skrev:Tråden er åpen for god musikk ;) El Grupo, spansk?


Amerikansk :P Steve Lukather er med blant annet. Vet ikke helt hvor jeg vil sette det. Jazz/rock kanskje :) Om du får tak i plata er du god :P Den er meget sjelden. Først måtte du betale 150$ på eBay for den, men så syns Lukather det ble helt feil at folk skulle selge en plate som egentlig bare ble trykt opp for promo i 1000 eksemplarer for så mye penger. Så den ligger ute på noe som heter CD Baby nå :) Verdt HVER krone :)

Brukerens avatar
medlem i 249 måneder
 

Innleggav veroåtteca » tor 12.10.2006 2:32

Pookie skrev:Eneste bandet som har klart å sluppet mange album uten en eneste svakhet er Sonata Arctica.. Har fotsatt til gode å finne en annen artist eller band som er så gjennomført.

gjennomført... dårlige? musikken kunne vært grei, den, men duracellkanin på trommer og ELENDIG engelsk gjør at jeg kunne finni på å setti meg ned med sonata arctica på full guffe og bookleten i hånda en dag jeg er gretten, for å få meg en god latter... :P

men du HATER antageligvis ett par band jeg digger, så det er greit ;) (kjenner faktisk folk som har/har hatt skikkelig sansen for de, så no offense)

Brukerens avatar
medlem i 210 måneder
 

Neste

Returner til Musikk



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]