Overføre musikkfiler

Musikkanbefalinger. Hørt noe bra musikk?

Overføre musikkfiler

Innleggav Åse Lillian Robertsen » ons 27.09.2006 20:59

Finner ikke ut av dette jeg - har en powerbook og en SE w810i. Hvordan får jeg musikken ut av iTunes og inn i mobilen?
Sist endret av Åse Lillian Robertsen den ons 18.10.2006 10:12, endret 1 gang
medlem i 210 måneder
 

Innleggav Macini » ons 27.09.2006 21:04

Det jeg har gjort er å ta ut minnekortet og sewtte dette i kortleseren, finne musikken i Musikkmappen og dra og slipp de sangene jeg vil ha på mobilen. Det går også fint å bruke bluetooth til overføringen selv om dette tar lenger tid. Merk filen --> trykk ned shift, eple og B for å overføre via bluetooth.

Brukerens avatar
medlem i 216 måneder
 

Innleggav Åse Lillian Robertsen » ons 27.09.2006 21:10

Tusen takk!!! Er litt ny på dette jeg - hvilken type kortleser kan jeg bruke?
medlem i 210 måneder
 

Innleggav homer » ons 27.09.2006 21:23

Du trenger ikke kortleser. W810i kommer med en elegant liten USB-kabel som du kan kople mellom maskin og telefon. Da dukker minnekortet opp som en disk på maskinen, og du kan overføre filer frem og tilbake med ganske god hastighet. iPhoto kan også finne bildene på telefonen og hente dem inn, automagisk.

Filene ligger inne i noen mapper innover, og det er viktig at de ligger nettopp der for at telefonen skal finne dem.

Med Bluetooth er det litt enklere, du kan bruke 'Naviger på enhet' i Bluetooth-menyen til å kople til telefonen og få opp en litt enklere måte å navigere på minnekortet på.

h 8)

Brukerens avatar
medlem i 211 måneder
 

Innleggav Åse Lillian Robertsen » ons 27.09.2006 22:09

Men jeg trodde at jeg måtte bruke programmet PC suite til nettopp det? Og PC suite er bare kompatibel med PC, ikke mac som jeg har. Eller kan jeg bruke kabler og bluetooth og IR uten å installere noe som helst?
medlem i 210 måneder
 

Innleggav homer » ons 27.09.2006 23:12

Du trenger ikke installere noe som helst. Macen har det allerede. (med unntak av IR, da) :D

For å bruke den med Bluetooth trenger du bare å legge til telefonen som ny enhet på Macen ('Konfigurer Bluetooth-enhet' i menyen under Blåtann-symbolet), og følge instruksjonene.

h 8)

Lykkelig eier av W810i

Brukerens avatar
medlem i 211 måneder
 

Innleggav Åse Lillian Robertsen » tor 28.09.2006 10:28

Tusen takk, da prøver jeg det! Har forøvrig ennå ikke fått svar fra Sony Ericssons mail-support på dette. Dårlig! Men telefonen er jeg veldig fornøyd med, den er helt topp!!!
medlem i 210 måneder
 

Innleggav Pookie » tor 12.10.2006 1:46

Er også eier og bruker av SE mobil, og det stemmer helt det som homer sier. Telefonen eller minnebrikken vil dukke opp som en ekstern harddisk på maskinen.. Så kan du bare slepe over det du selv vil..

Brukerens avatar
medlem i 209 måneder
 


Returner til Musikk



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]