Mac´s theme song

Musikkanbefalinger. Hørt noe bra musikk?

Innleggav modin » tir 19.09.2006 17:49

Klut skrev:
modin skrev:Regnfrakken Mackintosh, som forøvrig er svært eksklusive blant japanske kvinner har ingen verdens ting med Apple Macintosh eller eplet Mcintosh og gjøre. Navnet skyldes enkelt å greit at mannen som startet produksjonen av dem het Mackintosh!


Sa vi noe annet?


Det var ikke svar til deg, men til han som mente at man kunne kalle Macintosh, Mackintosh på britisk-engelsk. Jeg påpekte i likhet med deg at det eneste som heter Mackintosh i England er en regnkåpe som har null niks med Macintosh og gjøre. Så la jeg til at hvis det var eplet han siktet til som har en hvis slektskap med datamaskinen Macintosh siden den hentet navnet sitt fra dette eplet, staves det Mcintosh både i USA og i England.

Brukerens avatar
medlem i 210 måneder
 

Innleggav Klut » tir 19.09.2006 17:50

Er det han luringen her du tenker på modin?

perfle skrev:
kim86 skrev:Macintosh har da aldri blitt skrevet med "k"...
sorry hvis jeg missforstod den siste posten

På britisk, jo (tenker ikke på datamaskinen nå) :P


... Han sa ikke noe annet han heller.

Brukerens avatar
medlem i 217 måneder
 

Innleggav pakstar » tir 19.09.2006 18:11

Ironi folkens....

Jeg vet at sangen heter "Return of the MACK", jeg vet den er helt forferdelig og jeg vet også at Mac ikke skrives med "K". Og til slutt, jeg tror aldri Apple kommer til å bruke en slik kommers sang på en av sine keynote´s. Men jeg synes fortsatt at refrenget er morsomt ;)

Brukerens avatar
medlem i 214 måneder
 

Innleggav modin » tir 19.09.2006 20:41

pakstar skrev:Ironi folkens....

Jeg vet at sangen heter "Return of the MACK", jeg vet den er helt forferdelig og jeg vet også at Mac ikke skrives med "K". Og til slutt, jeg tror aldri Apple kommer til å bruke en slik kommers sang på en av sine keynote´s. Men jeg synes fortsatt at refrenget er morsomt ;)


Apple har da brukt ganske komersiele sanger i sine Keynote, se bare på dette Flashdance temaet fra keynote showet hvor den orginale Macintosh ble lanser:
http://www.youtube.com/watch?v=2m9iK6TfjwE

Brukerens avatar
medlem i 210 måneder
 

Forrige

Returner til Musikk



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]