konsertsesongen

Musikkanbefalinger. Hørt noe bra musikk?

Innleggav Smertehyl » tir 22.08.2006 12:52

Wacken Open Air var fantastisk da! Med Atheist og Celtic Frost som høgdepunkt! -No er det berre å gle seg til Hole In The Sky i Bergen til helga, der begge spelar igjen! On They Slay!

Brukerens avatar
medlem i 227 måneder
 

Innleggav trydl » tir 22.08.2006 13:08

Jeg var på en konsert med Alfred Brendel i Olavshallen i Trondheim under Olavsdagene. Han er vel klassisismens "grand old man". Utrolig hva som sitter igjen av fingerferdighet hos en 75 år gammel mann. Han spilte Haydn som jeg ikke har hørt det spilt før. Hans Mozart var upåklagelig, og hans Schubert var bare helt utrolig. Fantastisk valuta for pengene (kun 250 kr - jeg satt på 2. rad).
medlem i 249 måneder
 

Innleggav KnethJensen » tir 22.08.2006 13:22

ja klubbkonsert høsten starter for fult på min arbeidsplass om ikke lenge! sjekk ut dagbladet på lørdag eller på nett

http://www.rockefeller.no

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 213 måneder
 

Innleggav Nikoraisan » tir 22.08.2006 13:59

Ble vel egentlig bare Norwegian Wood på meg i sommer, men er vel egentlig ute etter å komme meg på andre konserter. Tenkte kanskje Keane-konsert i Oslo Spektrum, men det siste albumet skuffet så sykt at jeg tror jeg dropper det. Jeg er uansett på utkikk etter aktuelle konserter om dagen.

Noen som vet noen gode nettsider for oversikter over konserter som foregår i Oslo generelt?

Erfaren
Brukerens avatar
medlem i 230 måneder
 

Innleggav KnethJensen » tir 22.08.2006 14:10

nattguiden.no
ellers så har dagbladet, vg og aftenposten alle en sånn : "hva skjer" side

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 213 måneder
 

Innleggav Ingunn » tir 22.08.2006 19:30

Jeg var på Elvefestivalen i Drammen i helgen...

Sikkert moro for de som er glad i Åge Aleksandersen, Ladies Night, Thomas Ledin eller D.D.E (:)

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 223 måneder
 

Innleggav tellex » tir 22.08.2006 19:34

Jeg var på Sigur Rós i sommer... Fantastisk stemning, og veldig åleit. Skjønt, er veldig lei meg for at jeg gikk glipp av årets store event her i valdres, vinje rock, med blant annet dumdum, minor majority og flere... Hørte det var virkelig bra! Og for å ikke snakke om jotunheimen... heeh

Brukerens avatar
medlem i 229 måneder
 

Innleggav cooper93 » ons 27.09.2006 18:16

kent å haugesund popensemble i grytå!!

Brukerens avatar
medlem i 213 måneder
 

Forrige

Returner til Musikk



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]