lurt av Lene-Christin Reinertsen??

Prat om alt som ikke har med i1 sine hovedemner å gjøre. Generell snikksnakk!

Re: lurt av Lene-Christin Reinertsen??

Innleggav Elisabeth1234 » tor 29.03.2012 21:48

Jeg har skrevet en lang mail til Finn.no og bedt dem om å anmelde henne. Hun svekker jo tillitten til Finn.no. Jeg har blitt mye mer forsiktig med å handle der etter jeg ble svindlet. Kanskje ALLE som har blitt lurt av Lene Reinertsen burde skrive til Finn.no så de tar tak i saken? Kan du skrive dit også?
medlem i 144 måneder
 

Re: lurt av Lene-Christin Reinertsen??

Innleggav ikeys » tor 29.03.2012 21:51

HAR GJORT! Bedd de i det minste tipse folk om å google navn, tlf nr, email osv på selgere før de gjør handel!
Veldig glad denne forumen finnes altså:-)


Elisabeth1234 skrev:Jeg har skrevet en lang mail til Finn.no og bedt dem om å anmelde henne. Hun svekker jo tillitten til Finn.no. Jeg har blitt mye mer forsiktig med å handle der etter jeg ble svindlet. Kanskje ALLE som har blitt lurt av Lene Reinertsen burde skrive til Finn.no så de tar tak i saken? Kan du skrive dit også?
medlem i 144 måneder
 

Re: lurt av Lene-Christin Reinertsen??

Innleggav nuffelura » lør 31.03.2012 1:38

Til dere som ønsker å ta dette videre,kontakt denne damen her om dere vil fortelle deres historie som blir lagt ut på nett. Synne Hellum Marschhäuser| Nettansvarlig TV 2 hjelper deg

Mastiff AS| Trondheimsveien 2| Grünerløkka | Oslo

tel. +47 22 38 98 61 | mob. +47 98 81 38 11

synne.marschhauser@mastifftv.no | http://www.mastifftv.no
Hvis alle som har blitt svindlet legge inn en anmeldelse må jo politiet gjøre noe !
medlem i 150 måneder
 

Re: lurt av Lene-Christin Reinertsen??

Innleggav bohdi » lør 31.03.2012 7:24

Gode initiativ her, bra at det er nokon som tar tak!

Trur det var nemnt tidlegare i tråden, men eg tykkjer det er rart at finn ikkje har eit system som på ebay, der selgjarar må ha ein login, og deretter får "stjerner".

Trur neppe frk Reinertsen ville ha scora spesielt høgt i ebay systemet, og såleis ville ikkje så mange gått på limpinnen.

Brukerens avatar
medlem i 225 måneder
 

Re: lurt av Lene-Christin Reinertsen??

Innleggav Elisabeth1234 » lør 31.03.2012 9:18

Jeg synes det er merkelig at Finn.no ikke tar saken alvorlig og anmelder henne. De har fått flere klager på Lene Reinertsen og det er folk som har skrevet og advart andre kjøpere i annonser inne på Finn.no... Jeg har mistet respekten for Finn.no etter dette, lite seriøse når de ser igjennom fingrene med svindel. Påstår at de ikke kan gjøre noe med saken for hun kontakter folk selv og ikke annonserer.

Jeg oppfordrer flest mulig som har blitt svindlet, om å ta kontakt med tv2 hjelper deg... Den største feilen ligger hos Finn.no som ikke tar det seriøst og anmelder småsvindleren Lene Reinertsen!!!!


bohdi skrev:Gode initiativ her, bra at det er nokon som tar tak!

Trur det var nemnt tidlegare i tråden, men eg tykkjer det er rart at finn ikkje har eit system som på ebay, der selgjarar må ha ein login, og deretter får "stjerner".

Trur neppe frk Reinertsen ville ha scora spesielt høgt i ebay systemet, og såleis ville ikkje så mange gått på limpinnen.
medlem i 144 måneder
 

Re: lurt av Lene-Christin Reinertsen??

Innleggav Elisabeth1234 » man 09.04.2012 16:44

Hun tilbyr hva som helst... Leser åpenbart annonsene og tar kontakt og påstår at hun har varen kjøper ønsker.

Fant privataddressen hennes: Bekkevegen, Kolbu. Tenkte jeg skulle kontakte lensmannskontoret hun sogner til: Østre Toten lensmannskontor, Hauggt., 2850 Lena Tlf.: 61162400. (Det er bare rundt 600 innbyggere på stedet hun bor, og hvis flere av oss kontakter lensmannen så vil det bli gjort noe).


Dorkfish skrev:Hva slags produkter er det hun tilbyr seg å selge? Kjekt å vite da jeg handler mye på Finn bl.a.
medlem i 144 måneder
 

Re: lurt av Lene-Christin Reinertsen??

Innleggav sykkel » fre 13.04.2012 20:07

Så havnet også jeg i det dårlige selskap å bli lurt av Lene Kristin Reinertsen.
Hadde et brettspill på finn som jeg hadde lyst på, ble nokså overgitt etter å ha googlet henne etter at jeg ikke mottok noe i posten. Sendte henne en sms at hun fikk kose seg med 1000 lappen jeg hadde sent, hun var så frekk å svare at hun kunne sende pengene i retur bare hun fikk mitt kontonummer da hun ikke var på nett.Svarte at hun kunne jo sende meg spillet som var avtalen ellers kunne hun legge pengene i en kovolutt og returnere de. Hun svarte at det skulle hun gjøre neste dag. Kommer nok ikke til så se noe til pengene.
Var så heldig at allerede neste dag så fikk jeg tak i spillet av en ærlig person, Kjempebra.
Pengene har tydligvis gått inn på kontoen til Jørn Rørhus.
Hans nummer 94429310 og hennes 90245138 er i bruk og kommer til en telefonsvarer.

Har beholdt annonsen på finn og skrevet i teksten Lurt av Lene Kristin Reinertsen, får se hvor lenge den får stå før finn legger den ned, kommer til å ha annonsen i lang tid bare for å advare andre hvis det er mulig 8-) .
medlem i 144 måneder
 

Re: lurt av Lene-Christin Reinertsen??

Innleggav Elisabeth1234 » fre 13.04.2012 20:25

Akkurat det samme skjedde meg. Hun har sendt meg flere mailer og påstår at hun har satt dobbelt beløp inn på min konto og at det vil ta litt tid før pengene er inne da hun bruker brevgiro. Synes det er useriøst av Finn.no å ikke anmelde henne. De har fått mange klager, men sier at de ikke kan gjøre noe da hun bare svarer på annonser. Dette tror jeg ikke er riktig. Hadde hun bare lurt EN person, hadde det vært noe annet, men hun har lurt MANGE! :-(

sykkel skrev:Så havnet også jeg i det dårlige selskap å bli lurt av Lene Kristin Reinertsen.
Hadde et brettspill på finn som jeg hadde lyst på, ble nokså overgitt etter å ha googlet henne etter at jeg ikke mottok noe i posten. Sendte henne en sms at hun fikk kose seg med 1000 lappen jeg hadde sent, hun var så frekk å svare at hun kunne sende pengene i retur bare hun fikk mitt kontonummer da hun ikke var på nett.Svarte at hun kunne jo sende meg spillet som var avtalen ellers kunne hun legge pengene i en kovolutt og returnere de. Hun svarte at det skulle hun gjøre neste dag. Kommer nok ikke til så se noe til pengene.
Var så heldig at allerede neste dag så fikk jeg tak i spillet av en ærlig person, Kjempebra.
Pengene har tydligvis gått inn på kontoen til Jørn Rørhus.
Hans nummer 94429310 og hennes 90245138 er i bruk og kommer til en telefonsvarer.

Har beholdt annonsen på finn og skrevet i teksten Lurt av Lene Kristin Reinertsen, får se hvor lenge den får stå før finn legger den ned, kommer til å ha annonsen i lang tid bare for å advare andre hvis det er mulig 8-) .
medlem i 144 måneder
 

Re: lurt av Lene-Christin Reinertsen??

Innleggav rottwailer » man 16.04.2012 20:58

sykeste....googlet meg fram til dette forumet med å søke på telefonnrummeret 90245138. Å tenke seg til; jeg har en ønsket-kjøpt annonse på finn.no, og ble i dag kontaktet på sms fra dette nr, om at de hadde det jeg er på jakt etter. Å at jeg kunne komme med prisforslag med porto. Magefølelsen min sa det var noe muffens, og det var det jammen meg ;)

tenkte å føkke litt med henne, så jeg svarte nettopp at jeg kunne betale 1700kr for en liten kasse med duplo :P hahah...
så får vi se hva bitchen svarer ;)
medlem i 143 måneder
 

Re: lurt av Lene-Christin Reinertsen??

Innleggav Elisabeth1234 » man 16.04.2012 21:03

He he... Jeg synes det er rart at finn.no ikke tar affære... Mange som har klagd.....
rottwailer skrev:sykeste....googlet meg fram til dette forumet med å søke på telefonnrummeret 90245138. Å tenke seg til; jeg har en ønsket-kjøpt annonse på finn.no, og ble i dag kontaktet på sms fra dette nr, om at de hadde det jeg er på jakt etter. Å at jeg kunne komme med prisforslag med porto. Magefølelsen min sa det var noe muffens, og det var det jammen meg ;)

tenkte å føkke litt med henne, så jeg svarte nettopp at jeg kunne betale 1700kr for en liten kasse med duplo :P hahah...
så får vi se hva bitchen svarer ;)
medlem i 144 måneder
 

Re: lurt av Lene-Christin Reinertsen??

Innleggav rottwailer » man 16.04.2012 21:10

haha...hun svarer ikke :P tror hun følte seg busta ;)

men ser det er maaaaaaaange som har blitt lurt av henne....hva er det egentlig som har blitt gjort med den saken? alle snakker om at noen burde gjøre noe..men er det noen som i det hele tatt gjør noe???
ser det er saker som går mange år tilbake i tid...sjønner det bare ikke..
medlem i 143 måneder
 

Re: lurt av Lene-Christin Reinertsen??

Innleggav peppermix » man 23.04.2012 20:20

Jeg har lenge lurt på dette navnet selv, å nå har jeg funnet ut at hun å gubben er mine naboer. bor 20 meter fra hverandre. men pass på. jeg kan oppdatere adr, å tlf nr når det kommer noe nytt.

En ting til jeg kan fortelle er at hun ikke har bodd i bekkevegen mer enn i 1 mnd. så har flytta nylig :P
medlem i 143 måneder
 

Re: lurt av Lene-Christin Reinertsen??

Innleggav MortenF » tir 24.04.2012 17:36

La ut en annonse på Finn "Ønsker å kjøpe Pokemonfilmer". Fikk også fort svar, og dum som jeg er overførte jeg penger med en gang..

Jeg har ikke fått filmene (overførte 10.april), og nå svarer hun ikke lenger på mld eller når jeg ringer. Hun sendte meg sms ved nummer ; 90245138.

Har sendt FLERE mld, hvor jeg truer med anmeldelse. Men ingen svar.

Dette er snakk om 400 kr, som ikke er ALT for mye. Men sykt, sykt irriterende!!
medlem i 143 måneder
 

Re: lurt av Lene-Christin Reinertsen??

Innleggav peppermix » tir 24.04.2012 17:53

Da år du ta turen til bekkevegen.. send meg en pm så kan du få hele adressen.. :P
medlem i 143 måneder
 

Re: lurt av Lene-Christin Reinertsen??

Innleggav MortenF » tir 24.04.2012 17:59

Nå har jeg ringt OVER 10 ganger.
Så fikk jeg svar:
"Hei. Beklager seint svar, men er litt vanskelig å snakke på sykehuset. Akkurat hatt en cysteoperasjon, men skal få de hjemme til å ordne opp. Mvh Lene"
medlem i 143 måneder
 

ForrigeNeste

Returner til Snikksnakk



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]



cron