Billig transport Lillehammer-Oslo t/r

Prat om alt som ikke har med i1 sine hovedemner å gjøre. Generell snikksnakk!

Innleggav Eriksson » man 30.01.2006 18:06

Moldarin skrev:120,- én vei med bussen...


Nope: Lavprisekspressen

Brukerens avatar
medlem i 225 måneder
 

Innleggav hfuhruhurr » man 30.01.2006 18:07

Ta deg en tur ned på nærmeste godsterminal og forhør deg.
Mange sjåfører kjører faste ruter på strekningen, og er som regel veldig glade for å få selskap.
Du risikerer selvfølgelig å få vite alt om dieselpriser o.l., men ta det som en ny opplevelse.

Brukerens avatar
medlem i 218 måneder
 

Innleggav Eriksson » man 30.01.2006 18:10

hfuhruhurr skrev:Ta deg en tur ned på nærmeste godsterminal og forhør deg.
Mange sjåfører kjører faste ruter på strekningen, og er som regel veldig glade for å få selskap.
Du risikerer selvfølgelig å få vite alt om dieselpriser o.l., men ta det som en ny opplevelse.


Hmmm... godsterminal, tenke... finnes det noen godsterminal på Lillehammer da?
Det er selvfølgelig en mulighet, men som andre her sa så er det jo noen risker rundt det.

Brukerens avatar
medlem i 225 måneder
 

Innleggav Driveren » man 30.01.2006 18:29

Eriksson skrev:
hfuhruhurr skrev:Ta deg en tur ned på nærmeste godsterminal og forhør deg.
Mange sjåfører kjører faste ruter på strekningen, og er som regel veldig glade for å få selskap.
Du risikerer selvfølgelig å få vite alt om dieselpriser o.l., men ta det som en ny opplevelse.


Hmmm... godsterminal, tenke... finnes det noen godsterminal på Lillehammer da?
Det er selvfølgelig en mulighet, men som andre her sa så er det jo noen risker rundt det.

Min gode mann, du er et barn. Du går for barnebilett på buss, tog, fly og alle andre transport midler.

Godssjafører tar ikke med barn som haikere med mindre de ønsker skikkelig bråk med Polititet. Andre alternativ til å ta med barn finnes, men de er ikke hygelig for deg.

Etter en kjedelig sak på Lesja for mange år siden finnes det neppe noen som tar med barn som haiker.

Du har med andre ord bare å sette deg på bussen og glemme alle andre former for trannsport, bortsett fra tog og egen muskekraft. O:-)

Brukerens avatar
medlem i 228 måneder
 

Innleggav Ingunn » man 30.01.2006 18:36

Etter en kjedelig sak på Lesja for mange år siden finnes det neppe noen som tar med barn som haiker.


Hm?

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 223 måneder
 

Innleggav Eriksson » man 30.01.2006 18:38

Driveren skrev:
Eriksson skrev:
hfuhruhurr skrev:Ta deg en tur ned på nærmeste godsterminal og forhør deg.
Mange sjåfører kjører faste ruter på strekningen, og er som regel veldig glade for å få selskap.
Du risikerer selvfølgelig å få vite alt om dieselpriser o.l., men ta det som en ny opplevelse.


Hmmm... godsterminal, tenke... finnes det noen godsterminal på Lillehammer da?
Det er selvfølgelig en mulighet, men som andre her sa så er det jo noen risker rundt det.

Min gode mann, du er et barn. Du går for barnebilett på buss, tog, fly og alle andre transport midler.

Godssjafører tar ikke med barn som haikere med mindre de ønsker skikkelig bråk med Polititet. Andre alternativ til å ta med barn finnes, men de er ikke hygelig for deg.

Etter en kjedelig sak på Lesja for mange år siden finnes det neppe noen som tar med barn som haiker.

Du har med andre ord bare å sette deg på bussen og glemme alle andre former for trannsport, bortsett fra tog og egen muskekraft. O:-)


:( du har vel rett.

"Du har med andre ord bare å sette deg på bussen og glemme alle andre former for trannsport, bortsett fra tog og egen muskekraft."

- og buss.. :p

<ironi> Men jaja, da er det vel bare å tråkke seg nedover på sykkel da.. :D noen som i det minste vil gi meg en dusj når jeg kommer frem :p </ironi>

Men hvis... det er noen fra Mac1 som skal nedover, let me know, okey?

Brukerens avatar
medlem i 225 måneder
 

Re: Billig transport Lillehammer-Oslo t/r

Innleggav micberg6 » ons 30.05.2012 10:41

Heisann !
Jeg skulle gjerne kommet meg fra Oslo S - Lillehammer førstkommende fredag 04.06.2012 og hjem igjen den 06.06.2012. Dessverre har jeg brukt litt for mye penger på fest og fyll i helga :p

Mvh
Michael Jørgensen
medlem i 142 måneder
 

Forrige

Returner til Snikksnakk



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]