Hei hei

Prat om alt som ikke har med i1 sine hovedemner å gjøre. Generell snikksnakk!

Hei hei

Innleggav josteinsen » fre 02.01.2004 18:19

Nytt medlem her.

Har ikke Mac enda, men drømmer om og planlegger å skaffe meg en 12" eller 15" powerbook.

Ville bare si hei :)

Brukerens avatar
medlem i 242 måneder
 

Innleggav zand » fre 02.01.2004 19:03

Velkommen i "klubben" ;)

Brukerens avatar
medlem i 247 måneder
 

Innleggav andemann » fre 02.01.2004 19:33

Macbørsen macstar.com/MacB/AllLists.t[url]
og qxl.no er greie steder å lete etter brukt,,

dukker opp litt av hvert der, fant meg en helt ny pb12 for en rimelig penge der :)

har hatt den i 2 uker og har enda ikke frustrert meg over ting som ikke virker som det burde (hvor lenge skjer det under windows)

Andreas[/url]

Brukerens avatar
medlem i 244 måneder
 

Innleggav DJ-Immortal » fre 02.01.2004 23:22

Hvis du skal kjøpe brukt, vil jeg anbefale deg å bruke litt tid på å sjekke prisnivået litt. Bruktmacselgere har en stygg tendens til å ta litt hardt i. Spør gjerne her før hvis du har spørsmål.

Jon
medlem i 245 måneder
 

Innleggav Gjest » fre 02.01.2004 23:44

Takk for tipsene folkens. Hadde en stund planer om å kjøpe meg en gammel og billig Mac som jeg kunne rote litt rundt med for å få et inblikk i mac verdenen. Slo det fra meg når jeg så endel vanvittige priser på brukte macer.

Ale programmene jeg bruker finnes på mac, og spill har jeg vokst fra (mer eller mindre) så jeg venter til jeg får råd til en ny mac.

Satser på lotto premie i morgen, og at det blir lansert noe spennende 6. januar kloka 18 :D
 

Innleggav josteinsen » lør 03.01.2004 0:11

oops, var visst ikke logget inn :D

Brukerens avatar
medlem i 242 måneder
 

Innleggav thomasb » lør 03.01.2004 0:36

Å kjøpe en ny Mac vil nok være det beste ja :). Jeg vil nesten si det er verdt å vente til man har nok penger til å kjøpe nytt. Brukt blir i hvert fall veldig fort gammelt, og det er ikke ofte man får tak i brukt som er billig nok til at en ikke kunne ha ventet litt til for å få kjøpt nytt.

Administrator
Brukerens avatar
medlem i 247 måneder
 

Innleggav josteinsen » lør 03.01.2004 0:59

Suger å være fattig student :(

Brukerens avatar
medlem i 242 måneder
 

Innleggav DJ-Immortal » lør 03.01.2004 5:51

Suger indeed. Var nødt til å kjøpe brukt, for finansene sa stopp.

Er absolutt fornøyd, ikke minst fordi jeg synes 2000 modellen til apple (powerbook, den siste av de svarte) ser bedre ut enn alt annet som er laget i den vestlige verden.

Men siden jeg fortsatt ikke har råd til å kjøpe nytt, må jeg bruke flere tusinger på å oppgradere den fjøla som jeg har.
Klassisk hardware dilemma spør du meg...

Jon
medlem i 245 måneder
 

Innleggav josteinsen » lør 03.01.2004 15:34

Er dette en relativt grei pris, eller er det veldig dyrt for lite?

http://my.qxl.no/accdb/viewItem.asp?IDI ... Catg=11736

Brukerens avatar
medlem i 242 måneder
 


Returner til Snikksnakk



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]



cron